DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 32 (Частина2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВойтко, В. В.-
dc.date.accessioned2017-11-23T12:25:47Z-
dc.date.available2017-11-23T12:25:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВойтко, В. В. Особистісний підхід науковців до характеристики затримки психічного розвитку / В. В. Войтко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 289-294.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16672-
dc.description.abstractВ статті здійснюється аналіз наукових підходів до визначення та характеристики категорії дітей з ЗПР, констатується факт зворотності даного явища, виокремлюється кожна група даної категорії, вказуються чинники походження затримки психічного розвитку, спільне та відмінне між кожною групою відхилень. За різними підходами та різним напрямком досліджень вчених наголошується думка, що затримка психічного розвитку — це перш за все уповільнення темпу розвитку психіки дитини, яке виражається в недостатності загального запасу знань, незрілості мислення, переважанні ігрових інтересів, швидкою пересичуваністю в інтелектуальній діяльності і потребує інтенсивної корекції.ua
dc.description.abstractВ статье проводится анализ научных подходов к определению и характеристики категорий детей с ЗПР, констатируется факт возвратности данного явления, выделяется каждая группа данной категории, указываются факторы происхождения задержки психического развития, общее и отличное между каждой группой отклонений. По разным подходам и различным направлениям исследований ученых проводится мысль, что задержка психического развития - это прежде всего замедление темпа развития психики ребенка, которое выражается в недостаточности общего запаса знаний, незрелости мышления, преобладании игровых интересов, быстрым пресыщением в интеллектуальной деятельности и требует интенсивной коррекции.ua
dc.description.abstractIn the article the analysis of scientific approaches to determining the categories and characteristics of children with CRA, stated fact reversibility of the phenomenon, the group singled out each of the categories specified factors the origin of mental retardation, common and different between each group deviations. According to different approaches and different area of research scientists emphasized the idea that mental retardation - is primarily a slowing in the pace of the psyche of the child, which is reflected in the lack of common stock of knowledge, immaturity thinking prevalence gaming interests quick peresychuvanistyu in intellectual activity and requires intensive correction .ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectзатримка психічного розвиткуua
dc.subjectзворотний процесua
dc.subjectуповільнений темп розвиткуua
dc.subjectконституціональний генезua
dc.subjectсоматогеннний генезua
dc.subjectпсихогенний генезua
dc.subjectцеребрально-органічний генезua
dc.subjectзадержка психического развитияua
dc.subjectобратный процессua
dc.subjectзамедленный темп развитияua
dc.subjectконституциональный генезua
dc.subjectсоматогеннный генезua
dc.subjectпсихогенный генезua
dc.subjectцеребрально-органический генезua
dc.subjectzatrimka psihіchnogo rozvitkuua
dc.subjectzvorotny processesua
dc.subjectupovіlneny pace rozvitkuua
dc.subjectkonstitutsіonalny genesisua
dc.subjectgenesis somatogennnyua
dc.subjectpsychogenic genesisua
dc.subjectcerebral organіchny genesisua
dc.subject.classification376ua
dc.titleОсобистісний підхід науковців до характеристики затримки психічного розвиткуua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 32 (Частина2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voitko.pdf338.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.