Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Страшко, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2017-11-22T14:59:11Z
dc.date.available 2017-11-22T14:59:11Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Страшко, І. В. Ціннісно-виховний аспект блогінгу в сучасній мовній освіті / І. В. Страшко // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : наук. вісник : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 104 (1). - С. 146-150. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16658
dc.description.abstract В статті розглянуто блогінг як універсальний і компенсаторний засіб лінгво-соціальної взаємодії. Мета даної публікації – розкрити ціннісно-виховний аспект блогінгу в сучасній мовній освіті. Ціннісний аспект комунікації в блогах полягає у створенні комунікативного простору, що сприяє розповсюдженню інновацій, розширенню дидактичного простору і часу, забезпечує суб’єктів освіти продуктивною мовною практикою, створюючи пролонгований комунікативний процес. Блогінг передбачає рівноправність, партнерство суб’єктів спілкування, надає можливості самовираження і саморепрезентації; стимулює особистісне залучення в процес навчання, самоосвіти і самовиховання. Успішна реалізація блогінгу з освітньою метою передбачає взаємозв’язок аксіологічного і комунікативного підходів, коли існуюча система цінностей виконує методологічну функцію, а компетентнісний підхід надає спосіб її реалізації. ua
dc.description.abstract The paper presents blogging as a universal and compensatory means of linguistic and social interaction. The purpose of this publication is to reveal the axiological and educative aspects of blogging in modern language education. An axiological aspect of communication in blogs consists in creating a communicative space conducive to the spread of innovation and the expansion of didactic space and time. This communicative space provides a productive language practice for learners, creating a prolonged communication process. Blogging provides equality and partnership in communication; it offers the opportunities for self–expression and self–representation, and encourages personal involvement in the process of learning and self–education. Successful implementation of blogging for educational purposes involves the axiological and communicative approaches when the existing value system performs a methodological function and the competence–based approach provides a way of implementing it. ua
dc.language.iso uk ua
dc.subject блогосфера ua
dc.subject ціннісно–виховний аспект ua
dc.subject самореалізація ua
dc.subject мовна освіта ua
dc.subject blogosphere ua
dc.subject axiological and educative aspects ua
dc.subject self– realization ua
dc.subject language education ua
dc.title Ціннісно-виховний аспект блогінгу в сучасній мовній освіті ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу