DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 32 (Частина2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвалюк, Т. М.-
dc.date.accessioned2017-11-22T12:21:27Z-
dc.date.available2017-11-22T12:21:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШвалюк, Т. М. Проблема формування зв'язних висловлювань типу міркування у дітей старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення / Т. М. Швалюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 234-240.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16634-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування зв’язних висловлювань типу міркування у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Представлено аналіз науково-теоретичної, методичної літератури означеної проблеми. Розкрито фізіологічні, психологічні, лінгвістичні, психолінгвістичні засади формування висловлювань типу міркування, визначено і сформульовано основні поняття. Зазначено, що головним показником рівня розвитку дитячого мовлення є вміння будувати речення різної синтаксичної структури. З огляду на це, діти з тяжкими порушеннями мовлення повинні вміти використовувати всі граматичні одиниці – словосполучення та речення рідної мови. Описано основні характерні ознаки тяжких порушень мовлення. Визначено строки появи висловлювань типу міркування в мовленні дітей, труднощі під час їх засвоєння. Представлено передумови та основні напрямки формування означених конструкцій у дітей старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення.ua
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема формирования связных высказываний типа рассуждений у детей старшего дошкольного возраста с тяжелыми нарушениями речи. Представлен анализ научно-теоретической, методической литературы по данной проблеме. Раскрыты физиологические, психологические, лингвистические, психлингвистические основы формирования высказываний типа рассуждений, обозначены и сформулированы основные понятия. Определено, что главным показателем уровня развития детской речи есть умение строить предложения разной синтаксической структуры. Поэтому дети с тяжелыми нарушениями речи должны уметь использовать все грамматические единицы – словосочетания и предложения родного языка. Описаны основные характерные черты тяжелых нарушений речи. Установлены сроки появления высказываний типа рассуждений в речи детей, трудности, которые возникают у детей с нормальным речевым развитием во время их усвоения. Представлены предпосылки и основные направления формирования обозначеных высказываний у детей старшего дошкольного возраста с тяжелыми нарушениями речи.ua
dc.description.abstractThe problem of forming the coherent expressions like meditation of preschool age children with heavy speech infringements is considered in the article. It is introduced the analysis of scientific-theoretical, methodological literature of outlined problem. The physiological, psychological, linguistic, psycholinguistic foundations of forming the expressions like meditation are light up; the basic concepts are defined and formulated. It is mentioned, that the main indicator of development of children’s speech is the ability to build sentences of different syntactical structure. That’s why children with heavy speech infringements must be able to use all grammatical units - phrases and sentences of native language. The main characteristic features of heavy speech infringements are described. It is defined the period of appearance the expressions like meditation in children’s speech; difficulties in their learning are mentioned. The preconditions and the fundamental directions of forming the indicated constructions of preschool age children with heavy speech infringements are introduced.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуua
dc.subjectтяжкі порушення мовленняua
dc.subjectвисловлювання типу міркуванняua
dc.subjectдети старшего дошкольного возрастаua
dc.subjectтяжелые нарушения речиua
dc.subjectвысказывания типа рассужденияua
dc.subjectpreschool age childrenua
dc.subjectheavy speech infringementsua
dc.subjectexpressions like meditationua
dc.subject.classification376ua
dc.titleПроблема формування зв'язних висловлювань типу міркування у дітей старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовленняua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 32 (Частина2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shvaluk.pdf473.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.