DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 32 (Частина2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицький, А. М.-
dc.date.accessioned2017-11-21T09:09:16Z-
dc.date.available2017-11-21T09:09:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСавицький, А. М. Особливості розвитку мисленнєвих процесів у дітей восьмого року життя із синдромом Дауна при індивідуалізованому навчанні / А. М. Савицький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 107-114.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16578-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових праць вітчизняних та зарубіжних дослідників розглядається проблема готовності до індивідуалізованого навчання дітей з синдромом Дауна; проводиться аналіз дієвих форм і методів індивідуалізації навчання цих дітей; аналізуються дані щодо психофізичного профілю дитини з даною генетичною патологією, здійснюється дослідження анатомічних та біологічних складових розвитку психічних процесів дітей з синдромом Дауна; виявляються особливості в переважній обробці зорово-просторової інформації та відповідних можливостей експресивного мовлення; робиться психофізичне обґрунтування застосування індивідуалізованого навчання в процесі розвитку дітей з синдромом Дауна; виявляються фізіологічні основи розвитку психіки цих дітей та вивчаються слабкі і сильні сторони навчальної діяльності дітей з даною генетичною патологією. Детально розглядається психомоторний розвиток дітей з даною генетичною патологією і пов’язані з ним основи здобуття освіти в молодшій школі. Здійснено аналіз особливостей розвитку психічних процесів та можливі форми інтеграції дітей з синдромом Дауна в освітні заклади. У статті обґрунтована необхідність розробки індивідуалізованої системи навчання дітей з синдромом Дауна. Визначено основні напрямки організації спеціального навчання дітей з даною генетичною патологією в умовах загальноосвітніх навчальних закладів.ua
dc.description.abstractВ статье на основе анализа научных работ отечественных и зарубежных исследователей рассматривается проблема готовности к индивидуализированому обучению детей с синдромом Дауна; анализируются данные относительно психофизического профиля детей с генетической патологией; исследуются особенности анатомических и биологических составляющих психического развития детей с синдромом Дауна; делается психофизическое обоснование использования индивидуализированного обучения в процессе развития детей с синдромом Дауна. В статье выявляются физиологические основы психического развития таких детей и изучаются сильные и слабые стороны учебной деятельности детей с данной генетической патологией. Детально рассматривается психомоторное развитие детей с данной генетической патологией и связанные с ним основы образования в младшей школе. В статье приводятся теоретические и практические основы специального обучения детей младшего школьного возраста с синдромом Дауна на основе применения специальных образовательных методик.ua
dc.description.abstractIn article on the basis of the analysis of scientific works of domestic and foreign researchers the problem of an individualization of training of children with a Down syndrome is considered; also data of rather psychophysical profile of children with genetic pathology are analyzed; features of anatomic and biological components of mental development of children with a Down syndrome are investigated; features of primary visual and spatial information processing are defined; psychophysical justification of use of the individualized training in development of children with a Down syndrome becomes; physiological bases of mental development of such children come to light and are studied strong and weaknesses of educational activity of children with this genetic pathology. The analysis does not cover all aspects of this multifaceted problems. The prospect of its further research consist of the detailed studing and analysis of best practices of individualization and differentiation of teaching of primary school children with Down syndrome in Ukraine, influence of the foreign psycho-pedagogical concepts on the development of ideas based on individualtypological peculiarities of students with psychomotor features of development in native theory and practice of correctional education.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectдіти з синдромом Даунаua
dc.subjectіндивідуалізаціяua
dc.subjectіндивідуалізоване навчанняua
dc.subjectпсихомоторний профільua
dc.subjectготовність до навчанняua
dc.subjectдети с синдромом Даунаua
dc.subjectиндивидуализацияua
dc.subjectиндивидуализация обученияua
dc.subjectпсихомоторный профильua
dc.subjectготовность к школеua
dc.subjectchildren with a Down syndromeua
dc.subjectan individualizationua
dc.subjectindividual approachua
dc.subjecta training individualizationua
dc.subjecta psychomotor profileua
dc.subject.classification376ua
dc.subject.classification159.922.76ua
dc.titleОсобливості розвитку мисленнєвих процесів у дітей восьмого року життя із синдромом Дауна при індивідуалізованому навчанніua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 32 (Частина2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savitsky.pdf460.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.