DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 35 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанилюк, С. С.-
dc.date.accessioned2017-11-21T08:31:09Z-
dc.date.available2017-11-21T08:31:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДанилюк, С. С. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті антропологічного підходу / С. С. Данилюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 35. - С. 53-60.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16564-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню проблеми формування професійної компетентності майбутніх філологів у світлі антропологічного підходу. Використання зазначеного підходу у процесі формування професійної компетентності студентів лінгвістичних спеціальностей зумовлене необхідністю модернізації освіти й розроблення нових стратегій її розвитку, а також реалізації обґрунтованих змін стратегії вищої освіти. У статті виокремлено декілька принципів антропологічного підходу до формування професійної компетентності майбутніх філологів. Також виокремлено цільовий, результативний і технологічний компоненти моделі підготовки майбутніх філологів на основі антропологічного підходу.ua
dc.description.abstractСтатья посвящена освещению проблемы формирования профессиональной компетентности будущих филологов в свете антропологического подхода. Использование указанного подхода в процессе формирования профессиональной компетентности студентов лингвистических специальностей обусловлено необходимостью модернизации образования и разработки новых стратегий ее развития, а также реализации обоснованных изменений стратегии высшего образования. В статье выделены несколько принципов антропологического подхода к формированию профессиональной компетентности будущих филологов. Также выделены целевой, результативный и технологический компоненты модели подготовки будущих филологов на основе антропологического подхода.ua
dc.description.abstractThe article deals with the highlighting of the formation of future philologists’ professional competence in the light of an anthropological approach. The usage of this approach in the process of formation of the professional competence of students of linguistic specialties is conditioned by the need of modernization of education and development of new strategies of its development as well as implementation of changes in the strategies of higher education. The article highlights a number of principles of the anthropological approach to the formation of future philologists’ professional competence. The target, result and technological components of the model of future philologists’ training on the basis of an anthropological approach are also identified.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectантропологічний підхідua
dc.subjectпрофесійна компетентністьua
dc.subjectосвітня системаua
dc.subjectосвітнє середовищеua
dc.subjectантропологический подходua
dc.subjectпрофессиональная компетентностьua
dc.subjectобразовательная системаua
dc.subjectобразовательная средаua
dc.subjectanthropological approachua
dc.subjectprofessional competenceua
dc.subjectanthropological approachua
dc.subjectprofessional competenceua
dc.subjecteducational systemua
dc.subjecteducational environmentua
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті антропологічного підходуua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 35

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danylyuk.pdf3.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.