DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 32 (Частина2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМигулева, С. В.-
dc.date.accessioned2017-11-15T14:20:27Z-
dc.date.available2017-11-15T14:20:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМигулева, С. В. Применение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектра / С. В. Мигулева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 11-17.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16526-
dc.description.abstractУ статті описується метод функціональної оцінки поведінки (Functional Behaviour Assessment), що дозволяє дослідникам і практикам визначити причину, через яку виникає та чи інша небажана (проблемна) поведінка. Даний метод досить давно включений в стандарт знань професійного американського психолога і педагога, що працює з дітьми з розладами аутистичного спектру (РАС). На сьогоднішній день метод застосовується і у вітчизняній практиці. Функціональна оцінка поведінки використовується при дослідженні складних поведінкових проблем, таких як агресивна і деструктивна, зокрема, самопошкоджуюча поведінка. У статті детально описується випадок застосування методу функціональної оцінки поведінки для визначення функцій поведінки у дитини 9 років з діагнозом розлади аутистичного спектру з метою складання програми корекції небажаної поведінки. У висновку відображені можливості і обмеження застосовуваного методу.ua
dc.description.abstractВ статье описывается метод функциональной оценки поведения (Functional Behaviour Assessment), позволяющий исследователям и практикам определить причину, из-за которой возникает то или иное нежелательное (проблемное) поведение. Данный метод достаточно давно включен в стандарт знаний профессионального американского психолога и педагога, работающего с детьми с расстройствами аутистического спектра (РАС). На сегодняшний день метод применяется и в отечественной практике. Функциональная оценка поведения используется при исследовании сложных поведенческих проблем, таких как агрессивное и деструктивное, в частности, самоповреждающее поведение. В статье подробно описывается случай применения метода функциональной оценки поведения для определения функций поведения у ребенка 9 лет с диагнозом расстройства аутистического спектра с целью составления программы коррекции нежелательного поведения. В заключении отражены возможности и ограничения применяемого метода.ua
dc.description.abstractThis article describes a method of functional assessment of behavior (Functional Behaviour Assessment) that enables researchers and practitioners to determine the cause, behind which there is something undesirable (problematic) behavior. This method long enough a part of the standard of professional knowledge American psychologist and educator working with children with autism spectrum disorders (ASD). Today the method is used in domestic practice. Functional assessment of behavior is used in the study of complex behavioral problems such as aggressive and destructive, particularly campbridge behavior. The article describes the case of applying the method of functional behaviour assessment to determine functions of behavior in a child 9 years of age with a diagnosis of autism spectrum disorders for the purpose of making program correction of unwanted behavior. In conclusion, possibilities and limitations of the method applied.ua
dc.language.isoruua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectприкладний аналіз поведінкиua
dc.subjectаутизмua
dc.subjectфункціональна оцінка поведінкиua
dc.subjectприкладной анализ поведенияua
dc.subjectаутизмua
dc.subjectфункциональная оценка поведенияua
dc.subjectapplied behavior analysisua
dc.subjectautismua
dc.subjectfunctional assessment of behaviorua
dc.subject.classification376ua
dc.titleПрименение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектраua
dc.title.alternativeПрименение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектраua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 32 (Частина2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Miguleva.pdf575.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.