Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діяльність Польської організації туристичної як приклад успішної рекламної кампанії в сфері міжнародного туризму

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горобець, В. В.
dc.contributor.author Дзюбленко, Ірина Михайлівна
dc.date.accessioned 2017-11-14T11:27:33Z
dc.date.available 2017-11-14T11:27:33Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Горобець, В. В. Діяльність Польської організації туристичної як приклад успішної рекламної кампанії в сфері міжнародного туризму / В. В. Горобець, І. М. Дзюбленко // Драгоманівські історичні студії : збірник наукових праць молодих істориків. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 3 (7). - С. 180-184. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16487
dc.description.abstract В статті розглядається діяльність Польської організації туристичної у рамках розвитку рекреаційно-туристичного комплексу Польщі кінця XX - початку XXI ст. Розкри­ваються основні особливості успішної рекламної кампанії, які допомогли Польщі суттєво зміцнити свої позиції в міжнародному туризмі. ua
dc.description.abstract The article deals with the activities of the Polish tourism organization within the framework of the development of the recreational and tourist complex of Poland at the end of XX - beginning of the XXI century. The main features of a successful advertising campaign that helped Poland significantly strengthen their position in international tourism are revealed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Польська організація туристична ua
dc.subject міжнародний туризм ua
dc.subject імідж ua
dc.subject рекламна компанія ua
dc.subject туристичний продукт ua
dc.subject Polish tourism organization ua
dc.subject international tourism ua
dc.subject image ua
dc.subject advertised company ua
dc.subject tourist product ua
dc.subject.classification 796.5(475) ua
dc.title Діяльність Польської організації туристичної як приклад успішної рекламної кампанії в сфері міжнародного туризму ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу