DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХворова, Г. М.-
dc.date.accessioned2017-11-10T10:11:32Z-
dc.date.available2017-11-10T10:11:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationХворова, Г. М. Компетентностний підхід до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвитку / Г. М. Хворова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 136-143.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16441-
dc.description.abstractСтаття присвячена науковому обґрунтуванню та практичній реалізації компетентностного підходу до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвитку. Наведена порівняльна характеристика існуючих підходів до означеного питання (практичний – патерналіський підхід, психотерапевтичний підхід, родинно-центрований супровід, наративний підхід). Розкрито зміст та цілі адаптації Методики Незавершених Ситуацій (МНС) для діагностики і формування компетентності батьків дітей з полісистемними порушеннями розвитку. Показано, що компетентність батьків дітей з полісистемними порушеннями розвитку складається з трьох складових: взаємодія з дитиною, взаємодія з навколишнім середовищем, забезпечення якості життя.ua
dc.description.abstractСтатья посвящена научному обоснованию и практической реализации компетентностного подхода к вопросам взаимодействия родителей со специалистами в коррекционном образовании детей с полисистемными нарушениями развития. Приведена сравнительная характеристика существующих подходов к данному вопросу (практический – патерналиский подход, психотерапевтический подход, семейно-ориентированное сопровождение, наративный подход). Раскрыто содержание и цели адаптации Методики Незавершенных Ситуаций (МЧС) для диагностики и формирования компетентности родителей детей с полисистемными нарушениями развития. Показано, что компетентность родителей детей с полисистемными нарушениями развития состоит из трех составляющих: взаимодействие с ребенком, взаимодействие с окружающей средой, обеспечение качества жизни.ua
dc.description.abstractThe article is devoted to scientific substantiation and practical implementation of competence approach to the interaction of parents with specialists in correctional education for children with multisystem developmental disorders. The comparative characteristic of existing approaches to definite questions (practical - paternal approach psychotherapeutic approach, familycentered support, narrative approach) is reduced. The content and purpose of adaptation Methods Unfinished Situations (MUS) for the diagnosis and formation of competence of parents of children with multisystem developmental disorders. It is shown that the competence of parents of children with multisystem developmental disorders consist of three components: the interaction with the child, the interaction with the environment, quality of life.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectкомпетентностний підхід до взаємодії батьків та фахівцівua
dc.subjectпатерналіський підхідua
dc.subjectнаративний підхідua
dc.subjectМетодика Незавершених Ситуаційua
dc.subjectкомпетентностный подход к взаимодействию родителей и специалистовua
dc.subjectпатерналиский подходua
dc.subjectнаративный подходua
dc.subjectМетодика Незавершенных Ситуацийua
dc.subjectcompetent approach to the interaction of parents and professionalsua
dc.subjectpaternal approachua
dc.subjectnarrative approachua
dc.subjectMethods of Unfinished Situationsua
dc.subject.classification37.018.11ua
dc.titleКомпетентностний підхід до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвиткуua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khvorova.pdf498.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.