DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16336
Title: Актуальные проблемы и задачи обучения японцев русскому языку с учетом японской лингвокультурологической специфики
Other Titles: Актуальні проблеми і завдання навчання японців російській мові з урахуванням японської лінгвокультурологічною специфіки
Authors: Эгути, М.
Keywords: Японія
лінгвокультурні простір
комунікативна компетентність
кооперативне навчання
міжкультурне спілкування
Япония
лингвокультурное пространство
коммуникативная компетентность
кооперативное обучение
межкультурное общение
Japan
lingvo-cultural space
communicational confidence
cooperative learning
cross cultural communication
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П.Драгоманова
Citation: Эгути, М. Актуальные проблемы и задачи обучения японцев русскому языку с учетом японской лингвокультурологической специфики / М. Эгути // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 238-243.
Abstract: Методику і програму навчання іноземним мовам необхідно розглядати з урахуванням національно-культурологічної специфіки. З цієї точки зору японськими лінгвістами пропонуються новий підхід і методика викладання іноземних мов. Як приклади автором представлено досвід спільного уроку для японських русистів і російських японістів.
Методику и программу обучения иностранным языкам необходимо рассматривать с учетом национально-культурологической специфики. С этой точки зрения японскими лингвистами предлагаются новый подход и методика преподавания ИЯ. В качестве примеров автором представлен опыт совместного урока для японских русистов и русских японистов.
There is a raising necessity to include cultural aspects in the research on the foreign language teaching methodology and curriculum structure. As one of the examples I would like to demonstrate in this study is an example of a Russian language class with two kinds of participants: Japanese students of Russian and advanced Russian students of Japanese.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16336
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Eguchi.pdf2.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.