Сасіна, Ірина Олександрівна; Гребенюк, Тетяна Миколаївна; Маркусь, Ірина Сергіївна; Круглик, Оксана Петрівна(Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024)
У методичних рекомендаціях розкриваються особливості науково-дослідницької роботи здобувачів вищої освіти. У посібнику вміщені методичні поради до структури, етапів підготовки, написання та оформлення курсових та кваліфікаційних ...
Кравець, Ніна Павлівна; Конопацька, О. С.(Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, 2024-05)
Кравець, Ніна Павлівна(Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024)
Розглянуто значення професійно-трудової соціалізації та реабілітації для старшокласників з інтелектуальними порушеннями. Доведено значення наукових праць К. Турчинської для належної організації професійно-трудового навчання ...
Кушнір, Ірина; Кравець, Ніна Павлівна(Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2024-04)
У статті подано стислу характеристику етапів дослідження, які включають діагностичний етап з використанням психолінгвістичних та логопедичних методів. Це дозволяє здійснити комплексну оцінку мовленнєвих здібностей дітей з ...
Гребенюк, Тетяна Миколаївна; Синьов, Віктор Миколайович; Сасіна, Ірина Олександрівна(Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, 2023)
Тези матеріалів конференції, в яких представлено аналіз нормативної бази України, міжнародного та вітчизняного досвіду, наукової літератури з надання реабілітаційної допомоги людям з порушеннями зору.
Сасіна, Ірина Олександрівна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015)
У статті представлені результати констатувального дослідження особливостей динаміки зосередженості уваги у дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором.
Медведок, Лілія Григорівна; Рожко, І. С.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015)
У статті розглядається проблема пізнавальної діяльності незрячих учнів у період навчання грамоти. Саме він є дуже важливим у процесі навчання грамоти. Основною метою цього періоду є створення в учнів готовності та необхідних ...
Гребенюк, Тетяна Миколаївна; Шевченко, Я. О.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015)
У статті розглядається питання актуальності дослідження особливостей професійного самовизначення незрячих учнів старших класів. Подані результати теоретичного дослідження, спрямованого на вивчення проблеми професійного ...
Глушенко, О. В.; Глушенко, Катерина Олександрівна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015)
У статті йдеться про особливості роботи логопеда із батьками щодо підготовки дошкільників з порушеннями психофізичного розвитку до навчання у загальноосвітній школі. Автори статті наголошують на необхідності попереднього ...
Невідомий автор(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015)
Збірник містить матеріали наукових досліджень з тифлопедагогіки та тифлопсихології, науково-методичні рекомендації практикам щодо надання компетентної допомоги дітям та дорослим, які мають глибокі порушення зору та пов’язані ...
У трьох Частинах підручника (сімох Розділах) висвітлено досягнення науки, перспективи практики і проблеми гри дошкільника з порушеннями мовленнєвого розвитку. Запропоновано впровадження в логопедичну практику інтегрованого ...
Сасіна, Ірина Олександрівна(Видавничий дім "Гельветика" ; Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2024)
У статті розкрито аналіз змісту міжнародних документів щодо забезпечення доступності для людей з інвалідністю. Проаналізовано статті Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю, в яких розкрито зміст поняття «доступність» ...
Афузова, Ганна Валеріївна; Кротенко, Валентина Іванівна; Найдьонова, Ганна Олександрівна(ПФ «Видавництво “Університетська книга”», 2023)
Методичні рекомендації спрямовані на покращення психологічної підтримки здобувачів першого рівня вищої освіти в умовах ескалації воєнного конфлікту на території України та висвітлюють організаційні засади підвищення рівня ...
Руденко, Лілія; Ліссова, Зоя; Чорненька, Віра(ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2019)
У сучасних умовах при впровадженні інклюзивної освіти зростає потреба в адаптованій до цих умов підготовці майбутніх фахівців-педагогів та психологів спеціальних/медичних. Перелік медичних предметів, спрямованих на надання ...
Афузова, Ганна(ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2019)
У статті акцентуйовано увагу на потребі психолого-педагогічного супроводу всіх суб’єктів інклюзивного процесу, в тому числі – однокласників «включеної» дитини. Зазначено основні напрямки психолого-педагогічної роботи з ...
Єжова, Тетяна(ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2019)
В статті представлено й обґрунтовано методичні розробки вправ та ігрових завдань, побудованих на лексичному матеріалі програми української жестової мови для VI класу. Запропоновано вправи можуть бути використані в роботі ...
Федоренко, Марина; Малафей, Віра(ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2019)
У статті висвітлено особливості включення дитини з порушеннями мовлення в умови навчання в загальноосвітньому навчальному закладі з урахуванням особливостей її психічного розвитку. Описано шляхи реалізації інклюзивної форми ...