DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, В. В.-
dc.contributor.authorБондаренко, Л. М.-
dc.date.accessioned2017-10-30T11:15:14Z-
dc.date.available2017-10-30T11:15:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБондаренко В. В. Міжкультурний контакт як фактор мотивації під час навчання будь-якій мові як іноземній / В. В. Бондаренко, Л. М. Бондаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 30-33.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16093-
dc.description.abstractУ статті досліджуються проблеми та закономірності формування мотиваційного забезпечення при навчанні мові країни перебування як іноземній у студентів-іноземців підготовчих факультетів вищих навчальних закладів. Автори пропонують вирішення даної проблеми через визначення “етнопортрету” та порівняння культурної системи студента-іноземця з культурою країни навчання.ua
dc.description.abstractВ статье исследуются проблемы и закономерности формирования мотивационного обеспечения при изучении языка страны пребывания как иностранного у студентов-иностранцев подготовительных факультетов высших учебных заведений. Авторы предлагают решение данной проблемы через определение “этнопортрета” и сравнение культурной системы студента- иностранца с культурой страны обучения.ua
dc.description.abstractThe problems and regularities of providing the process of teaching the language of the country residence as foreign to foreign students of the preparatory departments of universities with motivation development are examined in the article. The authors suggest solving the problems through defining the term “ethnic portrait” and comparing the cultural systems of foreign students’ native countries with those ones of the countries of studies.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВидавництво НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectстудент-іноземецьua
dc.subjectетнопортретua
dc.subjectкультураua
dc.subjectкраїна навчанняua
dc.subjectмовний бар’єрua
dc.subjectкультурний бар’єрua
dc.subjectмова навчанняua
dc.subjectкраїна перебуванняua
dc.subjectстудент-иностранецua
dc.subjectэтнопортретua
dc.subjectкультураua
dc.subjectстрана обученияua
dc.subjectязыковой барьерua
dc.subjectкультурный барьерua
dc.subjectязык обученияua
dc.subjectстрана пребыванияua
dc.subjectforeign studentua
dc.subjectethnic portraitua
dc.subjectcultureua
dc.subjectcountry of studiesua
dc.subjectlanguage barrierua
dc.subjectlearning languageua
dc.subjectcountry residenceua
dc.titleМіжкультурний контакт як фактор мотивації під час навчання будь-якій мові як іноземнійua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarenko V_Bondarenko L.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.