Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Виховання «нової людини» у Росії XVIII ст. у контексті соціального конструювання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Немчинов, І. Г.
dc.date.accessioned 2017-10-18T09:36:16Z
dc.date.available 2017-10-18T09:36:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Немчинов, І. Г. Виховання «нової людини» у Росії XVIII ст. у контексті соціального конструювання / І. Г. Немчинов // Освітній дискурс = Educational discourse : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 1. – С. 164-176. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15981
dc.description.abstract Автор зробив спробу поглянути на проблему створення «нової людини» у Росії у контексті соціального конструювання. Катерина ІІ намагалася штучно створити «третій стан» без забезпечення громадянських свобод. Російський уряд не хотів визнати, що «третій стан» не створюється тільки адміністративними заходами з реалізації уніфікованого морального виховання та професійної освіти. Ця ідея породила роздуми К. Леонтьєва про промисловий переворот без забезпечення «буржуазних» свобод у ХIХ ст., спроби створення «радянського середнього класу» та нового «середнього класу» у пострадянській Росії. Але щойно представники «середнього класу» задовольняють свої матеріальні потреби, перед ними постає питання про політичне закріплення та розширення своїх прав. Авторитарна держава не готова йти на це, тому що це означає втрату нею контролю над найактивнішими громадянами. Результатом такого зіткнення інтересів стає революція. ua
dc.description.abstract The author made an attempt to look at the problem of creation «new man» in Russia in the context of social construction. Catherine II tried to artificially create a «third state» without guarantees of civil liberties. The Russian government did not wanted, that to admit that the third state is not created only by administrative measures to implement unified moral education and vocational education. This idea gave birth ideas K. Leontyev about of the industrial revolution without implementation of the «bourgeois» freedoms in the 19-th century, attempts to create a «Soviet middle class» and the new «middle class» in post-Soviet Russia. But just the «middle class» to provide their material needs, before them raises the question of political consolidation and expansion of their rights. Authoritarian government is not ready to go for it, because it means the loss of its control over the most active citizens. The result of this conflict of interest – is a revolution. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Гілея" ua
dc.subject «третій стан» ua
dc.subject Просвітництво ua
dc.subject «середній клас» ua
dc.subject свобода ua
dc.subject освіта ua
dc.subject виховання ua
dc.subject утопія ua
dc.subject традиція ua
dc.subject «third state» ua
dc.subject Enlightenment ua
dc.subject «middle class» ua
dc.subject freedom ua
dc.subject education ua
dc.subject utopia ua
dc.subject tradition ua
dc.subject.classification 930.1 ua
dc.title Виховання «нової людини» у Росії XVIII ст. у контексті соціального конструювання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу