DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 08. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство) » Випуск 6 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15829
Title: Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами
Authors: Харченко, С. В.
Бугайова, О. І.
Keywords: соціальна реклама
психолінгвістичний аспект
социальная реклама
психолингвистические аспект
social advertisement
psycholinguistic aspect
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Харченко С. В. Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами / С. В. Харченко, О. І. Бугайова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 8 : Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 6. – C. 213-221.
Abstract: У статті зроблено спробу встановити зв‘язок між психолінгвістичним аспектом реалізації текстів соціальної реклами та їх граматичним оформленням. Установлено, що вибір семантико-синтаксичної будови речень текстів соціальної реклами залежить і від використаних прийомів психологічного впливу на адресата.
В статье предпринята попытка установить связь между психолингвистическим аспектом реализации текстов социальной рекламы и их грамматическим оформлением. Установлено, что выбор семантико-синтаксического строения предложений текста социальной рекламы зависит и от использованных приемов психологического воздействия на адресата.
The article attempts to establish a connection between psycholinguistic aspects of social advertising‘s texts and their grammatical design.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15829
Appears in Collections:Випуск 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kharchenko_Buhayova.pdf557.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.