ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хейлик, В. Д. | |
dc.date.accessioned | 2017-09-29T14:06:02Z | |
dc.date.available | 2017-09-29T14:06:02Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Хейлик В. Д. Критерии оценивания комплексных умений иностранных студентов при обучении чтению на продвинутом этапе нефилологического профиля / В. Д. Хейлик // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 178-184. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15788 | |
dc.description.abstract | В статье предложена лингводидактическая модель, усовершенствованы критерии и показатели измерений уровней коммуникативной компетенции иностранных учащихся, проанализированы подходы к формированию умений в комбинированном речевом акте “чтение- говорение”. | ua |
dc.description.abstract | У статті запропоновано лінгводидактичну модель, вдосконалено критерії та показники вимірів рівнів комунікативної компетенції іноземних учнів, проаналізовано підходи до формування вмінь у комбінованому мовленнєвому акті “читання-говоріння”. | ua |
dc.description.abstract | The corresponding linguadidactical model is worked and experimentally tested, the criteria and estimation rates for the communicative competence levels of foreign students, new technological approaches in teaching foreign students to combined speech act “reading-speaking” are analyzed. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | метатема | ua |
dc.subject | устная речь | ua |
dc.subject | метатема | ua |
dc.subject | усне мовлення | ua |
dc.subject | methatheme | ua |
dc.subject | oral speech | ua |
dc.subject.classification | 378.016:811.161.1 | ua |
dc.title | Критерии оценивания комплексных умений иностранных студентов при обучении чтению на продвинутом этапе нефилологического профиля | ua |
dc.type | Article | ua |