Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості змісту навчання, спрямованого на формування стратегій іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх програмістів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семеряк, І. З.
dc.date.accessioned 2017-09-29T13:37:08Z
dc.date.available 2017-09-29T13:37:08Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Семеряк І. З. Особливості змісту навчання, спрямованого на формування стратегій іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх програмістів / І. З. Семеряк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 155-160. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15783
dc.description.abstract Статтю присвячено актуальній проблемі формування змісту навчання майбутніх програмістів іноземної мови професійного спілкування з урахуванням необхідності розвитку у них стратегій іншомовного професійно-орієнтованого спілкування. Здійснено аналіз стратегій мовленнєвого спілкування, представлено їх класифікації. Обґрунтовано зв’язок між комунікативними потребами мовців, їх комунікативними інтенціями і вибором ними відповідних комунікативних стратегій. Визначено лексико-стилістичні особливості професійного дискурсу програмістів. Встановлено, що зміст навчання, спрямованого на формування у майбутніх програмістів стратегій іншомовного професійно-орієнтованого спілкування, має будуватись на засадах комунікативного підходу. ua
dc.description.abstract Статья посвящена актуальной проблеме формирования содержания обучения будущих программистов иностранного языка профессионального общения с учетом необходимости развития у них стратегий иноязычного профессионально-ориентированного общения. Осуществлен анализ стратегий речевого общения, представлены их классификации. Обоснована связь между коммуникативными потребностями говорящих, их коммуникативными интенциями и выбором ими соответствующих коммуникативных стратегий. Определены лексико- стилистические особенности профессионального дискурса программистов. Установлено, что содержание обучения, направленного на формирование у будущих программистов стратегий иноязычного профессионально-ориентированного общения, должно конструироваться на основе принципов коммуникативного подхода. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the issue of the content of teaching ESP to prospective programmers based on the need to develop strategies of professionally-oriented communication in a foreign language. The analysis of verbal communication strategies and their classifications have been presented. The relationship between speakers’ communication needs, their communicative intentions and their choice of appropriate communication strategies has been proven. Lexical and stylistic features of programmers’ professional discourse have been defined. According to the research, the content of studying aimed at developing prospective programmers’ strategies of professionally-oriented communication in a foreign language should be based on the principles of the communicative approach. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject зміст навчання ua
dc.subject іншомовне професійно-орієнтоване спілкування ua
dc.subject содержание обучения ua
dc.subject иноязычное профессионально-ориентированное общение ua
dc.subject content of education ua
dc.subject professionally-oriented communication inforeign language ua
dc.subject.classification 37.013.2 ua
dc.title Особливості змісту навчання, спрямованого на формування стратегій іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх програмістів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу