DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 49 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15775
Title: Зворотний зв’язок у комп’ютерних матеріалах для навчання іншомовної граматики
Authors: Плотніков, Є. О.
Keywords: зворотний зв’язок
граматична компетенція
грамматическая компетенция
компьютерные учебные материалы
computer assisted language learning
computer-mediated feedback
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Плотніков Є. О. Зворотний зв’язок у комп’ютерних матеріалах для навчання іншомовної граматики / Є. О. Плотніков // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 135-140.
Abstract: У статті розглянуто деякі способи реалізації зворотного зв’язку у комп’ютерних матеріалах для формування іншомовної граматичної компетенції. Наведено характеристики та особливості різних типів зворотного зв’язку, запропоновано найбільш раціональні шляхи його використання.
В статье анализируются некоторые способы реализации обратной связи в компьютерных материалах для формирования иноязычной грамматической компетенции. Указаны характеристики и особенности разных типов обратной связи, а также предложены наиболее рациональные пути ее использования.
The article focuses on the role the computer-mediated feedback plays in the process of foreign language grammatical competence development. The peculiarities of different feedback types are described and some possible ways of their utilization are suggested.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15775
Appears in Collections:Випуск 49

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Plotnikov.pdf149.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.