Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Застосування жанрово-базованого підходу до академічної комунікативної підготовки студентів природничних спеціальностей в університетах США

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козолуп, М. С.
dc.date.accessioned 2017-09-28T12:00:34Z
dc.date.available 2017-09-28T12:00:34Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Козолуп М. С. Застосування жанрово-базованого підходу до академічної комунікативної підготовки студентів природничних спеціальностей в університетах США / М. С. Козолуп // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 97-103. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15763
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню особливостей застосування жанрово-базованого підходу до формування академічної комунікативної компетенції у студентів природничого профілю в університетах США. У роботі визначено основні теоретичні засади жанрово-базованого підходу до комунікативної підготовки студентів у американській педагогіці; розглянуто практичні аспекти застосування цього підходу до дисциплінарно-академічної комунікативної підготовки студентів природничих спеціальностей у ВНЗ США; проаналізовано можливості запозичення та адаптації американського досвіду на ґрунті вищої освіти України. ua
dc.description.abstract Статья посвящена изучению особенностей использования жанрового подхода к формированию академической коммуникативной компетенции у студентов естественных наук в университетах США. В работе определены основные теоретические принципы жанрового подхода к коммуникативной подготовке студентов в американской педагогике; рассмотрены практические аспекты дисциплинарно-академической коммуникативной подготовки студентов естественных специальностей в ВУЗах США; проанализированы возможности заимствования и адаптации американского опыта на почве высшего образования Украины. ua
dc.description.abstract The paper focuses on the application of the genre approach to the development of academic communicative competence in the US university students majoring in sciences. Basic theoretical principles underlying the genre approach to teaching communication in American pedagogy are defined. Various practical aspects of the genre approach application in the US higher education are regarded. The possibilities of adapting American universities’ experience for Ukrainian higher educational environment are discussed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject жанрово-базований підхід ua
dc.subject академічна комунікативна компетенція ua
dc.subject жанровый подход ua
dc.subject академическая коммуникативная компетенция ua
dc.subject genre approach ua
dc.subject academic communicative competence ua
dc.subject.classification 37.091.12.011.3 – 051:5(73) ua
dc.title Застосування жанрово-базованого підходу до академічної комунікативної підготовки студентів природничних спеціальностей в університетах США ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу