DSpace at library NPU Dragomanova » Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент » Випуск 6 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1574
Title: Соціально-психологічні контексти міжетнічної толерантності
Authors: Хараджи, М.В.
Keywords: міжетнічна толерантність
міжетнічна взаємодія
соціальне середовище
соціально-психологічні контексти
функціонування міжетнічної толерантності
interethnic tolerance
ethnic interaction
social environment
social and psychological contexts
functioning of interethnic tolerance
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Хараджи М.В. Соціально-психологічні контексти міжетнічної толерантності / М.В. Хараджи // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 6 : збірник наукових праць. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. - С. 141-159
Abstract: У статті досліджується роль соціально-психологічних умов у формуванні й функціонуванні міжетнічної толерантності у різного роду cоціальних середовищах. Звертається увага на тісну взаємодію цих двох аспектів на стадії формування та у процесі виявів міжетнічної толерантності. З’ясовується значення етносоціального, етнокультурного та етнопсихологічного контекстів, у яких це явище функціонує.
The article deals with the role of social and psychological conditions of forming and functioning of interethnic tolerance in different social environments. The attention is drawn to close interaction of these two aspects on the stage of the formation and in the process of manifestations of interethnic tolerance. The significance of ethnosocial, ethnocultural and ethopsycological contexts in which this phenomenon is functioning is a topic of this investigation.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1574
Appears in Collections:Випуск 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kharadzhy.pdf9.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.