Статья посвящена проблеме формирования коммуникативной компетенции у иностранных
студентов-нефилологов для общения в учебно-профессиональной сфере. В работе описывается
педагогический эксперимент, в основу которого положена разработанная автором методическая
модель обучения профессиональной речи. Суть предлагаемой модели обучения заключается в идее
обучения базисным интенциям профессиональной речи. Выделенный коммуникативный минимум
определяет наполнение комплекса учебных материалов, а также контроля уровня
сформированности коммуникативной компетенции в учебно-профессиональной сфере общения.
Стаття присвячена проблемі формування комунікативної компетенції у іноземних
студентів-нефілологів для навчально-професійного спілкування. У роботі описано педагогічний
експеримент, базою якого є розроблена автором методична модель навчання професійного
мовлення. Суть поданої моделі навчання – це навчання базисним інтенціям професійного мовлення. Визначений комунікативний мінімум окреслює наповнення комплексу навчальних
матеріалів, а також контролю рівня сформованості комунікативної компетенції у навчально-
професійній сфері спілкування.
Article is devoted to the problem of formation the communicative competence of foreign studentsnonphylologist
in teaching and professional spheres. This article describes the pedagogical experiment,
which was based on a model developed by the author methodical training of professional speech. The
essence of the proposed learning model is the idea of learning the professional speech basic intentions.
Indicated communicative minimum defines the fullness of training materials and the level control of
communicative competence formation in educational and professional spheres.