ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дікова-Фаворська, О.М. | |
dc.date.accessioned | 2012-10-27T10:21:33Z | |
dc.date.available | 2012-10-27T10:21:33Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Дікова-Фаворська О.М. Студент з функціональними обмеженнями у вищому навчальному закладі: соціологічний контекст проблеми / О.М. Дікова-Фаворська // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 6 : збірник наукових праць. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. - С. 42-54 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1565 | |
dc.description.abstract | У представленій статті окреслено основні бар`єри, що не дозволяють особі з функціональними обмеженнями здоров`я повноцінно інтегруватися в суспільство. Наголошено на значенні освіти, в тому числі вищої, як дієвого механізму інтеграційного процесу. | ru_RU |
dc.description.abstract | The given paper defines the basic barriers that block the integrating process of the disabled people into the society. The stress in the paper is made on the importance of the education including higher education as an effective mechanism of the integration process. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | інвалідність | ru_RU |
dc.subject | особа з функціональними обмеженнями | ru_RU |
dc.subject | здоров`я | ru_RU |
dc.subject | освіта | ru_RU |
dc.subject | інтерація | ru_RU |
dc.subject | бар`єри | ru_RU |
dc.subject | disability | ru_RU |
dc.subject | disabled person with health | ru_RU |
dc.subject | education | ru_RU |
dc.subject | integration | ru_RU |
dc.subject | barrier | ru_RU |
dc.subject.classification | 316.614-056 | ru_RU |
dc.title | Студент з функціональними обмеженнями у вищому навчальному закладі: соціологічний контекст проблеми | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |