DSpace at library NPU Dragomanova » Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент » Випуск 6 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1565
Title: Студент з функціональними обмеженнями у вищому навчальному закладі: соціологічний контекст проблеми
Authors: Дікова-Фаворська, О.М.
Keywords: інвалідність
особа з функціональними обмеженнями
здоров`я
освіта
інтерація
бар`єри
disability
disabled person with health
education
integration
barrier
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Дікова-Фаворська О.М. Студент з функціональними обмеженнями у вищому навчальному закладі: соціологічний контекст проблеми / О.М. Дікова-Фаворська // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 6 : збірник наукових праць. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. - С. 42-54
Abstract: У представленій статті окреслено основні бар`єри, що не дозволяють особі з функціональними обмеженнями здоров`я повноцінно інтегруватися в суспільство. Наголошено на значенні освіти, в тому числі вищої, як дієвого механізму інтеграційного процесу.
The given paper defines the basic barriers that block the integrating process of the disabled people into the society. The stress in the paper is made on the importance of the education including higher education as an effective mechanism of the integration process.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1565
Appears in Collections:Випуск 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dikova_Favorska.pdf5.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.