Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Matviienko, Olena
dc.date.accessioned 2017-09-19T07:24:53Z
dc.date.available 2017-09-19T07:24:53Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Matviienko O. Pedagogy of partnership in the process of setting new Ukrainian school / O. Matviienko // Challenges and opportunities of scientific thought development : сollection of scientific articles. – GPG Publishing Group, Pretoria, South Africa, 2017. − P. 151-156. ua
dc.identifier.isbn 978-0-9942661-6-4
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15624
dc.description.abstract Розкрито деякі аспекти педагогіки партнерства в умовах становлення нової української школи. Проаналізовано сучасні проблеми гуманізації професійної підготовки вчителя в контексті трансформацій сучасного суспільства. Наголошується, що нові педагогічні ракурси дають змогу побачити особистість у взаємодії із соціальним середовищем, а також зорієнтувати педагогічну практику щодо вирішення актуальних навчально-виховних проблем. ua
dc.description.abstract Pedagogy of Partnership is looked at how teaching and learning happens in relationships. Described some aspects of pedagogy partnership in the process of setting new Ukrainian school. Analyzed the today’s problems of humanization of professional teacher training in the context of transformations in modern societies. Pointed out that new pedagogical perspectives present the personality in interaction with social environment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher GPG Publishing Group, Pretoria, South Africa ua
dc.subject pedagogy of partnership ua
dc.subject future teacher of primary school ua
dc.subject professional training ua
dc.subject pedagogical interaction ua
dc.subject педагогіка партнерства ua
dc.subject майбутній вчитель початкової школи ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject педагогічна взаємодія ua
dc.title Pedagogy of partnership in the process of setting new Ukrainian school ua
dc.title.alternative Педагогіка партнерства в умовах становлення нової української школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу