DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШкольний, О. В.-
dc.date.accessioned2017-09-18T12:34:10Z-
dc.date.available2017-09-18T12:34:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШкольний, О. В. Про особливості підготовки до дворівневого ЗНО з математики / О. В. Школьний // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16. – C. 117-127.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15604-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто особливості дворівневого зовнішнього незалежного оцінювання якості знань з математики в порівнянні з традиційною однорівневою системою загальнодержавного стандартизованого підсумкового оцінювання, наведено методичні рекомендації щодо підготовки учнів до даного виду тестування, які стосуються тем “Рівняння та системи рівнянь” та “Нерівності та системи нерівностей”.ua
dc.description.abstractВ работе рассмотрены особенности двухуровневого внешнего независимого оценивания качества знаний по математике по сравнению с традиционной одноуровневой системой общегосударственного стандартизированного оценивания, приведены методические рекомендации по подготовке учащихся к данному виду тестирования, касающиеся тем “Уравнения и системы уравнений” и “Неравенства и системы неравенств”. В частности в этой статье нами рассмотрены примеры решения конкретных структурированных тестовых заданий с коротким ответом и тестовых заданий с полным объяснением, относящихся к указанным двум темам. На примере этих заданий и решений к ним мы демонстрируем основные подходы к обеспечению качества таких заданий, а также некоторые методические тонкости, позволяющие учителям повысить качество подготовки учеников старшей школы к внешнему независимому оцениванию по математике. Кроме того, приведенный в статье двухуровневый тематический тест может использоваться как вспомогательное средство для подготовки к ВНО по математике.ua
dc.description.abstractIn this paper we consider the features of two-level independent external assessment of quality of knowledge in math compared with traditional one-tier system of national standardized outcome and put methodical recommendations for preparing pupils to this type of testing related to topics “Equation and systems of equations” and “Inequalities and systems of inequalities”.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectдворівневе оцінювання навчальних досягнень з математикиua
dc.subjectзагальнодержавне стандартизоване оцінюванняua
dc.subjectдвухуровневое оценивание учебных достижений по математикеua
dc.subjectобщегосударственное стандартизированное оцениваниеua
dc.subjectтwo-level math achievements assessmentua
dc.subjectnational standardized outcome assessmentua
dc.subject.classification372.851: 373.1ua
dc.titleПро особливості підготовки до дворівневого ЗНО з математикиua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkolnyi.pdf277.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.