DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15596
Title: Деякі використання ІКТ під час навчання математики студентів морських спеціальностей
Authors: Кліндухова, В. М.
Присяжнюк, A. О.
Keywords: вища освіта моряків
математична підготовка студентів морських спеціальностей
высшее образование моряков
математическая подготовка студентов морских специальностей
higher education sailors
mathematical preparation of students of maritime professions
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кліндухова, В. М. Деякі використання ІКТ під час навчання математики студентів морських спеціальностей / В. М. Кліндухова, A. О. Присяжнюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16. – C. 76-82.
Abstract: Високий рівень математичної культури студентів морських спеціальностей є одним із показників якості вищої освіти моряків. Він забезпечується багатьма чинниками. Один з них - організація квазіпрофесійної діяльності студентів. Під нею розуміють навчально-пізнавальну діяльність студентів, що моделює математичний аспект їх майбутньої професії. Така діяльність потребує доцільного та виваженого використання інформаційно-комунікаційних технологій, а також інтенсифікації навчально-виховного процесу. Під останньою розуміємо розширення та поглиблення загального та професійного світогляду майбутніх фахівців без збільшення тривалості навчання. Практично це досягається реалізацією комплексу заходів, спрямованих на поліпшення якості викладання. У першу чергу, він передбачає більш ретельний підбір навчального матеріалу відповідного сучасному стану науки, техніки, виробництва та культури. Сучасні бази даних, що знаходяться у вільному доступі, зокрема Євростат, можуть і повинні надати відповідний конкретний матеріал, якого часто так бракує викладачам під час спроб організації навчання математики у контексті вищенаведених тверджень.
Высокий уровень математической культуры студентов морских специальностей является одним из показателей качества высшего образования моряков. Он обеспечивается многими факторами. Одним из них является организация квазипрофессиональной деятельности студентов. Под данным понятием понимают учебно-познавательную деятельность студентов, которая моделирует математический аспект их будущей профессии. Такая деятельность, как правило, предусматривает целесообразное использование информационно-коммуникационных технологий, а также интенсификацию учебно-воспитательного процесса. Под интенсификацией учебно- воспитательного процесса современные ученые понимают расширение общего и профессионального кругозора будущих специалистов, повышение качества их образования без увеличения длительности обучения. На практике это представляет собой реализацию комплекса методов, форм и средств обучения, которые направлены на улучшение качества преподавания. При этом предусматривается более тщательный подбор учебного материала. Основное требование: он должен иметь отношение в будущей профессии студентов и соответствовать современному состоянию науки, техники, производства и культуры, а также перспективам их дальнейшего развития. Современные базы данных, которые находятся в свободном доступе (в частности Евростат), могут и должны найти свое место в процессе обучения математики. Именно они способны ликвидировать дефицит конкретного практического материала, который так часто наблюдается преподавателями во время попыток организовать обучение математики в контексте вышеизложенных утверждений.
The high level of mathematical culture of students of maritime professions is one of the indicators of quality of higher education sailors. It is provided by many factors. One of them is kvaziprofesiynoyi organization of students. During her understand educational and cognitive activity of students simulating mathematical aspect of their future profession. This activity requires purposeful and prudent use of ICT and the intensification of the educational process. Under the latter understand the broadening and deepening of general and professional outlook of future specialists without increasing of the training period. In practice this is achieved by implementing a set of measures aimed at improving the quality of teaching. Primarily it involves a careful selection of educational material relevant to the current state of science, technology, production and culture. Modern databases that are publicly available, in particular Eurostat, can and should provide the appropriate practical material, which is often so lacking of the teachers by trying organization of teaching mathematics in the context of the above statements.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15596
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klindukhova_Prysyazhnyuk.pdf340.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.