DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15574
Title: Алгоритм оцінювання успішності засвоєння навчальної дисципліни студентом на основі теорії нечітких множин
Authors: Пихтар, М. П.
Трунова, О. В.
Keywords: рівень засвоєння студентом дисципліни
нечітка модель
адаптивне тестування
уровень усвоения студентом дисциплины
нечеткая модель
адаптивное тестирование
Level of achievement a student discipline
fuzzy model
adaptive testing
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Пихтар, М. П. Алгоритм оцінювання успішності засвоєння навчальної дисципліни студентом на основі теорії нечітких множин / М. П. Пихтар, О. В. Трунова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 14. – С. 134-141.
Abstract: У статті розглянуто алгоритм процесу визначення рівня засвоєння студентом дисципліни з урахуванням передбачених видів робіт, які включають адаптивне тестування. Модель базується на основі теорії нечітких множин і дозволяє проводити інтегральний облік кількісних і якісних факторів.
В статье рассмотрен алгоритм процесса определения уровня усвоения студентом дисциплины с учетом предусмотренных видов работ, которые включают адаптивное тестирование. Модель базируется на основе теории нечетких множеств и позволяет проводить интегральный учет количественных и качественных факторов. Представлены основные этапы моделирования: нормирование накопленной суммы баллов на отрезке по уровням; задание классификационной шкалы и функции принадлежности качества лингвистических переменных; определение исходящего параметра в виде терм-множества значений; определение нечетких продукционных правил; аккумуляция вывода на основе метода центра тяжести; определение оценки уровня усвоения студентом учебной дисциплины.
The article describes the algorithm of the process of determining the level of mastering student discipline, taking account of the types of work that include adaptive testing. This model is based on the theory of fuzzy sets and allows the integral consideration of quantitative and qualitative factors.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15574
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pikhtar_Trunova.pdf388.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.