DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 12 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15530
Title: Про особливості репрезентативно-ілюстративного способу доведення деяких теорем математичного аналізу з урахуванням професійної спрямованості студентів
Authors: Олалі, Н. В.
Залізко, В. Д.
Keywords: спрямлювана дуга
репрезентативно-ілюстративний метод
спрямляемая дуга
репрезентативно-иллюстративный метод
rectifiable arc
representative and illustrative way
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Олалі, Н. В. Про особливості репрезентативно-ілюстративного способу доведення деяких теорем математичного аналізу з урахуванням професійної спрямованості студентів / Н. В. Олалі, В. Д. Залізко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 12. – C. 111-116.
Abstract: У роботі наведено авторський спосіб доведення теореми про обчислення довжини явно заданої спрямлюваної дуги та показано переваги репрезентативно-ілюстративного доведення цієї теореми для студентів нематематичних спеціальностей.
В работе приведен авторский способ доказательства теоремы о вычислении длины явно заданной спрямляемых дуги и показаны преимущества репрезентативно-иллюстративного доказательства этой теоремы для студентов нематематических специальностей.
In this paper we presents the author's way of proving theorem about calculating the length of immediately defined rectifiable arc and shows advantages of representative and illustrative proof of this theorem for students of non-mathematical specialities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15530
Appears in Collections:Випуск 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olali_Zalizko.pdf441.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.