Стаття присвячена проблемам структуризації курсу фізики при підготовці майбутніх
учителів технологій. Розглядаються критерії відбору навчального матеріалу, модель курсу фізики на
принципах інтеграції циклів навчальних дисциплін природничо-наукової і професійно-практичної
підготовки. Обґрунтовується необхідність удосконалення змісту курсу загальної фізики в умовах
міжпредметної інтеграції.
Статья посвящена проблемам структурирования курса физики при подготовке будущих
учителей технологий. Рассматривается модель курса физики на принципах интеграции учебных
дисциплин естественнонаучных и профессионально-практических циклов подготовки, критериев
отбора учебного материала. Обоснована необходимость совершенствования содержания курса
общей физике в условиях межпредметной интеграции.
This article is devoted to the problems of structuring physics course in preparation of future
teachers of technology. A model of physics on the principles of integration of disciplines of natural science
and professional practice cycles, the criteria for selection of educational material. The necessity of
improving the content of the course in general physics interdisciplinary integration.