DSpace at library NPU Dragomanova » Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент » Випуск 2 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1547
Title: | Психологічна готовність до партнерства як ознака психологічного здоров’я особистості та умова превенції конфліктів |
Authors: | Пов’якель, Н.І. |
Keywords: | атракція діалогічна інтенція конфлікт конфліктність превенція конфліктів психологічна готовність до партнерства психологічне здоров’я attraction dialogical intention conflict conflict prevention of conflicts psychological readiness for partnership psychological health |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Пов’якель Н.І. Психологічна готовність до партнерства як ознака психологічного здоров’я особистості та умова превенції конфліктів / Н.І. Пов’якель // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 2 : збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2010. – С. 139-150 |
Abstract: | Проаналізовано концептуальний підхід до розгляду специфіки феномена психологічної готовності до партнерства та спрямованості на діалог(діалогічна інтенція) як ознаки психологічного здоров’я представників професій системи„людина-людина”. Висвітлено взаємозв’язок означеного феномена з
професіоналізмом, психологічним здоров’ям особистості та упередженням або превенцією конфліктів. The article analyzes the concept resistance to specific fenomens of psychological preparence of partnersy and dialog as symptom of psychological health. Analyzes of the relationship of fenomens with professional, psychological health and prevently of conflictus. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1547 |
Appears in Collections: | Випуск 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Poviakel.pdf | 5.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.