Ми представляємо динамічні дидактичні сценарії, що базуються на динамічному ППЗ, наприклад GeoGebra, за допомогою якого можливі експерименти з геометричними об’єктами. Акцент здійснено на школярах у ролі дослідників, які працюють з динамічними конструкціями, формулюють гіпотези і самостійно досягають суті властивостей, після чого доводять їх.
Мы представляем динамические дидактические сценарии, базированные на динамическом софтуере, например как GeoGebra, с помощью которого возможны эксперименты с геометрическими объектами. Акцент поставлен на школьниках в роли исследователей, которые работают с динамическими конструкциями, формулируют гипотезы и самостоятельно достигают до сути свойств, после чего доказывают их.
We present dynamic scenarios based on dynamic software (such as GeoGebra) in which various experiments with geometric objects can be performed. The focus is on putting the learners in the role of investigators who are expected to explore the dynamic constructions, to formulate conjectures and then – to prove them as theorems of their own.