Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Познавательная самостоятельная деятельность студентов по обучению информационных технологий

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дичева, Т. Н.
dc.contributor.author Ангелова, Е. Д.
dc.date.accessioned 2017-09-08T11:17:22Z
dc.date.available 2017-09-08T11:17:22Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Дичева, Н. Т. Познавательная самостоятельная деятельность студентов по обучению информационных технологий / Т. Н. Дичева, Е. Д. Ангелова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 8 : Ювілейний випуск з нагоди 80-річчя з дня народження доктора педагогічних наук, професора З. І. Слєпкань. – С. 44-52. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15448
dc.description.abstract Підготовка студентів вищої школи полягає не лише у сприйнятті певної складності та обсягу навчального матеріалу. У методиці навчальної діяльності закладена творча складова, яка базується на самостійності пізнавальної діяльності студентів. В даній роботі ми розповідаємо про наш досвід набуття знань і умінь з інформаційних технологій від студентів. Пізнавальна діяльність реалізується на послідовних рівнях і з застосуванням різних форм (аудиторних та позааудиторних) самостіної роботи. ua
dc.description.abstract Подготовка студентов в высшей школе состоит не только в восприятии определëнной сложности и обëма учебного материала. В методике учебной работы заложенно творческое начало, которое основанно на самостоятельной познавательной деятельности студентов. В настоящей работе мы рассказываем о нашем опыте приобретения знаний и умений по информационным технологиям от студентов. Познавательная деятельность реализуется на последовательных уровнях и применяя разные формы (аудиторные и внеаудиторные) самостоятельной работы. ua
dc.description.abstract The students’ preparation in higher education does not come down only to acquiring knowledge of a certain complexity and volume. In the methodology of academic work creativity is set as a key component, which is based on the amount of self-directed cognitive activity of students. In this article we share our experience of the students’ acquisition of knowledge and skills in information technologies by involving cognitive activity on separate levels by implementing various forms (curricular and extracurricular) of self-directed work. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вищa школa ua
dc.subject студент ua
dc.subject самостінa роботa ua
dc.subject высшая школа ua
dc.subject студент ua
dc.subject самостоятельная работа ua
dc.subject higher education ua
dc.subject student ua
dc.subject self-directed work ua
dc.title Познавательная самостоятельная деятельность студентов по обучению информационных технологий ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу