Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Специфіка організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
dc.date.accessioned 2017-09-07T11:45:28Z
dc.date.available 2017-09-07T11:45:28Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Алексєєнко-Лемовська Л. В. Специфіка організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / За заг. ред. проф. В. І Сипченка. – Слов’янськ : Видавничий центр СДПУ, 2016. - № 5 (79). - С. 4-13 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15416
dc.description.abstract У статті визначено специфіку організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. Зміст дошкільної освіти покликаний не озброїти дошкільника певними знаннями, вміннями, навичками, а забезпечити становлення сукупності інтеграційних якостей особистості на рівні, що відповідає можливостям і закономірностям розвитку дитини на етапі дошкільного дитинства: допитливість, активність, емоційна чуйність, комунікативність, довільність, здатність вирішувати інтелектуальні й особистісні завдання, наявність передумов навчальної діяльності і володіння вміннями, необхідними для здійснення різних видів діяльності. Саме це й зумовлює специфіку організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. ua
dc.description.abstract В статье определена специфика организации образовательного процесса в дошкольном учебном заведении. Содержание дошкольного образования призвано не вооружить дошкольника определенными знаниями, умениями, навыками, а обеспечить становление совокупности интеграционных качеств личности на уровне, соответствующем возможностям и закономерностям развития ребенка на этапе дошкольного детства: любознательность, активность, эмоциональная отзывчивость, коммуникабельность, произвольность, способность решать интеллектуальные и личностные задачи, наличие предпосылок учебной деятельности и владения умениями, необходимыми для осуществления различных видов деятельности. Именно это и обуславливает специфику организации образовательного процесса в дошкольном учебном заведении. ua
dc.description.abstract The article defines the specific of organization of educational process in preschool institution. The content of preschool education is designed not to equip preschooler with certain knowledge, skills, but to ensure the formation of set of integrative personal qualities to a level corresponding opportunities and common factors of child development during preschool childhood, curiosity, activity, emotional sensitivity, communicativeness, arbitrariness, ability to solve intellectual and personal tasks, availability of educational prerequisites and possession of skills necessary to perform various activities. This is what determines the specifics of organization of the educational process in preschool institution. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий центр СДПУ ua
dc.subject освітній ua
dc.subject процес ua
dc.subject дошкільний ua
dc.subject навчальний ua
dc.subject заклад ua
dc.subject принципи ua
dc.subject організації ua
dc.subject образовательный ua
dc.subject процесс ua
dc.subject дошкольное ua
dc.subject учебное ua
dc.subject заведение ua
dc.subject принципы ua
dc.subject организации ua
dc.subject educational ua
dc.subject process ua
dc.subject pre-school ua
dc.subject institution ua
dc.subject principles ua
dc.subject of organization ua
dc.subject.classification УДК 373.2.016 ua
dc.title Специфіка організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу