DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет історичної освіти » Наукові праці Факультету історичної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКамбалова, Яніна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-09-05T10:05:53Z-
dc.date.available2017-09-05T10:05:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКамбалова Я. М. Генеза уявлень про навчально-методичні комплекси в педагогічній думці : історико-методичний аспект / Я. Камбалова // Історія в школі. : Науково-методичний журнал для вчителів. - 2008. - № 4. - С. 18-20.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15266-
dc.description.abstractНа початку ХХІ ст. розробка та впровадження у шкільну практику навчально-методичних комплексів розглядається як один з найважливіших факторів розвитку системи освіти, оскількі це спонукає учнів до творчої самостійної роботи, допомогає вчителеві оволодівати методологією цілісного педагогічного процесу та удосконалювати його.ua
dc.description.abstractВ начале XXI века. разработка и внедрение в школьную практику учебно-методических комплексов рассматривается как один из важнейших факторов развития системы образования, поскольку это побуждает учащихся к творческой самостоятельной работе, помогает учителю овладевать методологией целостного педагогического процесса и совершенствовать егоua
dc.description.abstractAt the beginning of the XXI century. The development and implementation of educational methods in the school practice is considered as one of the most important factors in the development of the education system, because it encourages students to creative work independently, helps the teacher to master the methodology of a holistic pedagogical process and improve it.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ ім. М. П. Драгомановаua
dc.relation.ispartofseries№4;-
dc.subjectреформування освітиua
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняua
dc.subjectнавчально-методичний комплексua
dc.subjectреформирование образованияua
dc.subjectличностно-ориентированное обучениеua
dc.subjectучебно-методический комплексua
dc.subjectperson-oriented learningua
dc.subjectteaching and methodological complexua
dc.subjecteducational reformua
dc.subject.classification37(09)ua
dc.titleГенеза уявлень про навчально-методичні комплекси в педагогічній думці : історико-методичний аспектua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету історичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kambalova.pdf278.04 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf134.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.