DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет історичної освіти » Наукові праці Факультету історичної освіти »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15266
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Камбалова, Яніна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-05T10:05:53Z | - |
dc.date.available | 2017-09-05T10:05:53Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Камбалова Я. М. Генеза уявлень про навчально-методичні комплекси в педагогічній думці : історико-методичний аспект / Я. Камбалова // Історія в школі. : Науково-методичний журнал для вчителів. - 2008. - № 4. - С. 18-20. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15266 | - |
dc.description.abstract | На початку ХХІ ст. розробка та впровадження у шкільну практику навчально-методичних комплексів розглядається як один з найважливіших факторів розвитку системи освіти, оскількі це спонукає учнів до творчої самостійної роботи, допомогає вчителеві оволодівати методологією цілісного педагогічного процесу та удосконалювати його. | ua |
dc.description.abstract | В начале XXI века. разработка и внедрение в школьную практику учебно-методических комплексов рассматривается как один из важнейших факторов развития системы образования, поскольку это побуждает учащихся к творческой самостоятельной работе, помогает учителю овладевать методологией целостного педагогического процесса и совершенствовать его | ua |
dc.description.abstract | At the beginning of the XXI century. The development and implementation of educational methods in the school practice is considered as one of the most important factors in the development of the education system, because it encourages students to creative work independently, helps the teacher to master the methodology of a holistic pedagogical process and improve it. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.relation.ispartofseries | №4; | - |
dc.subject | реформування освіти | ua |
dc.subject | особистісно-орієнтоване навчання | ua |
dc.subject | навчально-методичний комплекс | ua |
dc.subject | реформирование образования | ua |
dc.subject | личностно-ориентированное обучение | ua |
dc.subject | учебно-методический комплекс | ua |
dc.subject | person-oriented learning | ua |
dc.subject | teaching and methodological complex | ua |
dc.subject | educational reform | ua |
dc.subject.classification | 37(09) | ua |
dc.title | Генеза уявлень про навчально-методичні комплекси в педагогічній думці : історико-методичний аспект | ua |
dc.type | Article | ua |
Appears in Collections: | Наукові праці Факультету історичної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kambalova.pdf | 278.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
zmist.pdf | 134.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.