DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 1(54) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15218
Title: Взаємодія викладачів і студентів в системі індивідуалізованого навчання
Authors: Без'язичний, Б. І.
Keywords: індивідуалізоване навчання
взаємодія викладачів і студентів
индивидуализированное обучение
взаимодействие преподавателей и студентов
individualized teaching
co-operation of teachers and students
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Без'язичний Б. І. Взаємодія викладачів і студентів в системі індивідуалізованого навчання / Б. І. Без'язичний // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури. Фізична культура і спорт : 36. наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Випуск 1 (54)15. - C. 12-16
Abstract: Наведена структура спільної діяльності, яка складається з таких компонентів, як мета, предмет, засоби і способи їх діяльності. В роботі представлені дані анкетного опитування студентів і викладачів щодо читання лекцій і проведення практичних, семінарських занять викладачами і сприйняття їх студентами. Крім того в статті йдеться про теоретичну модель організації учбового процесу у вузі і характеризується взаємодія викладачів і студентів в процесі навчальної діяльності, яка здійснюється на лекціях, семінарських, практичних заняттях і під час самостійної роботи. Наведені стилі керівництва студентами і основні етапи процесу підготовки і проведення занять. Розглядаються умови і форми успішного проведення занять. Обґрунтовується думка про те, що ефективність взаємодії викладачів і студентів в процесі індивідуалізованого навчання залежить не тільки від високої професійної майстерності педагога, але і від розвитку у студентів комунікативних здібностей, техніки спілкування, творчої активності і пізнавальної самостійності.
В статье рассмотрены условия успешности взаимодействия между преподавателями и студентами в процессе индивидуализированного обучения в вузе; приведена структура совместной деятельности, которая состоит из таких компонентов, как цель, предмет, средства и способы их деятельности. В работе представлены данные анкетного опроса студентов и преподавателей относительно чтения лекций и проведения практических, семинарских занятий преподавателями и восприятия их студентами. Кроме того в статье речь идет о теоретической модели организации учебного процесса в вузе и характеризуется взаимодействие преподавателей и студентов в процессе учебной деятельности, которая осуществляется на лекциях, семинарских, практических занятиях и во время самостоятельной работы. Приведены стили руководства студентами и основные этапы процесса подготовки и проведения занятий. Рассматриваются условия и формы успешного проведения занятий. Обосновывается мысль о том, что эффективность взаимодействия преподавателей и студентов в процессе индивидуализированного обучения зависит не только от высокого профессионального мастерства педагога, но и от развития у студентов коммуникативных способностей, техники общения, творческой активности и познавательной самостоятельности.
Іn article conditions of success of interaction between teachers and students in the course of the individualized training in higher education institution are considered; the structure of joint activity which consists of such components as the purpose, a subject, means and ways of their activity is given. In work data of questionnaire of students and teachers on lecturing and carrying out practical, seminar training by teachers and perceptions are submitted by their students. Besides in article it is about theoretical model of the organization of educational process in higher education institution and interaction of teachers and students in the course of educational activity which is carried out at lectures, a seminar, practical training and during independent work is characterized. Styles of the management of students and the main stages of process of preparation and carrying out occupations are given. Conditions and forms of successful carrying out occupations are considered. The thought that efficiency of interaction of teachers and students in the course of the individualized training depends not only on great professional skills of the teacher, but also on development in students of communicative abilities, technology of communication, creative activity and informative independence locates.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15218
Appears in Collections:Випуск 1(54)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bezyazichnuy.pdf600.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.