У статті охарактеризовано систему роботи щодо збагачення словника дітей на різних етапах дошкільного дитинства у театралізованій діяльності, яка включає три послідовних етапи, кожен з яких відповідає одній із вікових груп; наведено варіанти методичного забезпечення. Автор розглядає театралізовану діяльність у трьох аспектах: як видовище, гру та працю і відповідно до цього диференціює завдання лексичної роботи. В основі організації роботи щодо збагачення словника лежав комплексний підхід, відповідно до якого як основна умова підвищення ефективності процесу лексичного розвитку виступала цілеспрямована організація різних видів діяльності (мовленнєвої, театралізованої, ігрової, трудової), широке використання гри, поєднання ігрових, невербальних і вербальних засобів.
In article the of work is described in relation to enrichment of dictionary of children on different stages of preschool childhood in the theatricalized activity which includes three successive stages, each of which corresponds to one of age groups; the variants of the methodical providing are resulted. The author considers the theatricalized activity in three aspects: how spectacle, game and labour and according to this differentiates the tasks of lexical work. In the basis of organization of work complex approach, in accordance with which as a basic provision of rise of efficiency of process of lexical development the purposeful organization of different types of activity ( vocal, theatricalized, playing, labour), wide use of game, combination of playing, not verbalnih and verbalnih tools, came forward, lay in relation to enrichment of dictionary.
В статье охарактеризована система работы относительно обогащения словаря детей на разных этапах дошкольного детства в театрализованной деятельности, которая включает три последовательных этапах, каждый из которых соответствует одной из возрастных групп; приведены варианты методического обеспечения. Автор рассматривает театрализованную деятельность в трех аспектах: как зрелище, игру и труд и соответственно этому дифференцирует задачи лексической работы. В основе организации работы относительно обогащения словаря лежал комплексный подход, в соответствии с которым как основное условие повышения эффективности процесса лексического развития выступала целеустремленная организация разных видов деятельности (речевой, театрализованной, игровой, трудовой), широкое использование игры, сочетание игровых, невербальных и вербальных средств.