DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна-
dc.date.accessioned2017-07-13T11:57:28Z-
dc.date.available2017-07-13T11:57:28Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationАлексєєнко-Лемовська Л. В. Система роботи щодо збагачення словника дітей на різних етапах дошкільного дитинства у театралізованій діяльності / Л. В. Алексеенко-Лемовская // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. : Педагогіка і психологія : Зб. статей. – Ялта. РВВ КГУ, 2008. – Вип. 18. – Ч. ІІ. - С. 222-230ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15069-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано систему роботи щодо збагачення словника дітей на різних етапах дошкільного дитинства у театралізованій діяльності, яка включає три послідовних етапи, кожен з яких відповідає одній із вікових груп; наведено варіанти методичного забезпечення. Автор розглядає театралізовану діяльність у трьох аспектах: як видовище, гру та працю і відповідно до цього диференціює завдання лексичної роботи. В основі організації роботи щодо збагачення словника лежав комплексний підхід, відповідно до якого як основна умова підвищення ефективності процесу лексичного розвитку виступала цілеспрямована організація різних видів діяльності (мовленнєвої, театралізованої, ігрової, трудової), широке використання гри, поєднання ігрових, невербальних і вербальних засобів.ua
dc.description.abstractIn article the of work is described in relation to enrichment of dictionary of children on different stages of preschool childhood in the theatricalized activity which includes three successive stages, each of which corresponds to one of age groups; the variants of the methodical providing are resulted. The author considers the theatricalized activity in three aspects: how spectacle, game and labour and according to this differentiates the tasks of lexical work. In the basis of organization of work complex approach, in accordance with which as a basic provision of rise of efficiency of process of lexical development the purposeful organization of different types of activity ( vocal, theatricalized, playing, labour), wide use of game, combination of playing, not verbalnih and verbalnih tools, came forward, lay in relation to enrichment of dictionary.ua
dc.description.abstractВ статье охарактеризована система работы относительно обогащения словаря детей на разных этапах дошкольного детства в театрализованной деятельности, которая включает три последовательных этапах, каждый из которых соответствует одной из возрастных групп; приведены варианты методического обеспечения. Автор рассматривает театрализованную деятельность в трех аспектах: как зрелище, игру и труд и соответственно этому дифференцирует задачи лексической работы. В основе организации работы относительно обогащения словаря лежал комплексный подход, в соответствии с которым как основное условие повышения эффективности процесса лексического развития выступала целеустремленная организация разных видов деятельности (речевой, театрализованной, игровой, трудовой), широкое использование игры, сочетание игровых, невербальных и вербальных средств.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherРВНЗ "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта)ua
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологія;-
dc.subjectзбагаченняua
dc.subjectсловникаua
dc.subjectдошкільниківua
dc.subjectтеатралізованаua
dc.subjectдіяльністьua
dc.subjectсистемаua
dc.subjectроботиua
dc.subjectтеатральнаua
dc.subjectтермінологіяua
dc.subjectenrichmentua
dc.subjectof dictionaryua
dc.subjectof under-fivesua
dc.subjecttheatricalizedua
dc.subjectactivityua
dc.subjectworkua
dc.subjectsystemua
dc.subjecttheatricalua
dc.subjectterminologyua
dc.subjectобогащениеua
dc.subjectсловаряua
dc.subjectдошкольниковua
dc.subjectтеатрализованнаяua
dc.subjectдеятельностьua
dc.subjectсистемаua
dc.subjectработыua
dc.subjectтеатральнаяua
dc.subjectтерминологияua
dc.subject.classification372ua
dc.titleСистема роботи щодо збагачення словника дітей на різних етапах дошкільного дитинства у театралізованій діяльностіua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Systema_robotyi.pdfОсновна стаття592.26 kBAdobe PDFView/Open
Problemy_suchasnoyi.pdfТитул, зміст910.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.