DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет іноземної філології » Наукові праці Факультету іноземної філології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетько, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2017-07-13T08:24:10Z-
dc.date.available2017-07-13T08:24:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПетько Л. В. Естетичні пріоритети студентів та виховання естетичної культури майбутніх хореографів / Л. В. Петько // Педагогічний альманах : зб. наук. пр. ; редкол. В. В. Кузьменко та ін. – Херсон : КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти", 2017. – Вип. 34. – С. 35−41ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15058-
dc.description.abstractНаголошується про необхідність виховання естетичної культури у сучасного студентства. Естетична культура розглядається автором як складне психолого-педагогічне явище, яке охоплює усі сфери буття людини, розвитку і виховання студентської молоді. Розглянуто розвиток естетичної культури студентів з позицій професійного вибору шляхом експерименту, до якого було залучено студенти шести факультетів університету. З’ясовано, що у процесі навчання в умовах університетського навчально-виховного середовища у студентів формується мотивація і потреби до залучення до світу мистецтва. Визначено основні фактори, які впливають на «пробудження» студентів до прекрасного. На прикладі виховання естетичної культури у майбутніх хореографів доводиться, що у цьому процесі відбувається і полікультурне виховання особистості.ua
dc.description.abstractExamined the development of student youth aesthetic culture on professional direction; described the ways of students’ aesthetic feelings formation. In the article problem «aesthetic upbringing», «aesthetic culture» are defined; their role and place in the aesthetic education of personality are given. Based on the analysis of the problem is elaborated in scientific theory and clarified the essence of scientific concept of "aesthetic culture", defined its role and place in the aesthetic education of the individual. Emphasized on the needs to educate aesthetic culture in students. Aesthetic culture is considered by the author as a psycho-pedagogical complex in development and upbringing of student youth, which covers all spheres of human existence. The development of aesthetic culture of students from the point of view in professional way through an experiment involving students from six faculties of the university is considered. It was found out that in the process of training students in the conditions of the university educational environment the motivation and needs for the involvement in the world of Arts are formed. The main factors that influence the "awakening" of students to the beauty are determined. On the example of the upbringing of aesthetic culture in future choreographers it appears that in this process, multicultural education of the individual takes place.ua
dc.description.abstractОтмечается необходимость воспитания эстетической культуры у современного студенчества. Эстетическая культура рассматривается автором как сложное психолого-педагогическое явление, которое охватывает все сферы бытия человека, развития и воспитания студенческой молодежи. Рассмотрено развитие эстетической культуры студентов с позиций профессионального выбора путем эксперимента, к которому были привлечены студенты 1-2 курсов шести факультетов университета. Установлено, что в процессе обучения в условиях университетский учебно-воспитательной среды у студентов формируется мотивация и потребности к привлечению их в мир искусства. Определены основные факторы, влияющие на «пробуждение» студентов к прекрасному. На примере воспитания эстетической культуры у будущих хореографов обосновывается, что в этом процессе происходит и поликультурное воспитание личности.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherХерсон : КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти"ua
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectестетичне вихованняua
dc.subjectестетична культураua
dc.subjectособистістьua
dc.subjectстудентua
dc.subjectстуденти-хореографиua
dc.subjectуніверситетua
dc.subjectupbringingua
dc.subjectaesthetic upbringingua
dc.subjectaesthetic cultureua
dc.subjectpersonalityua
dc.subjectstudentua
dc.subjectfuture choreographersua
dc.subjectuniversityua
dc.subjectэстетическое воспитаниеua
dc.subjectэстетическая культураua
dc.subjectличностьua
dc.subjectстудентua
dc.subjectстуденты-хореографыua
dc.subjectуниверситетua
dc.subject.classification37.037ua
dc.titleЕстетичні пріоритети студентів та виховання естетичної культури майбутніх хореографівua
dc.title.alternativeAesthetic priorities of students and upbrining of aesthetic culture in future choreographersua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету іноземної філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petko LV, 2017.pdfфахова стаття809.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.