Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток пізнавальної самостійності майбутніх учителів біології у процесі методичної підготовки у ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цуруль, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2017-07-10T09:44:01Z
dc.date.available 2017-07-10T09:44:01Z
dc.date.issued 2017-03
dc.identifier.citation Цуруль О. А. Розвиток пізнавальної самостійності майбутніх учителів біології у процесі методичної підготовки у ВНЗ / О. А. Цуруль // Збірник наукових праць "Педагогічні науки". - Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2017. - Вип. 75. – Ч. 2. – С. 196 – 202 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15011
dc.description.abstract У статті розкрито особливості розвитку пізнавальної самостійності майбутніх учителів біології у процесі методичної підготовки у ВНЗ. Встановлено, що означена інтегративна якість особистості майбутнього учителя біології має трикомпонентну структуру: мотиваційний, операційно-діяльнісний та вольовий складники. Розвиток пізнавальної самостійності студентів передбачає позитивну динаміку всіх її структурних компонентів. Пізнавальна самостійність розглядається як основа («лімітуючий» фактор) формування та розвитку фахових компетенцій майбутніх учителів, їх методичної готовності, підвищення якості професійної підготовки, розвитку та самоосвіти. Розкрито організацію та здійснено аналіз результатів проведеного експериментального дослідження рівня сформованості пізнавальної самостійності студентів-майбутніх учителів біології. ua
dc.description.abstract В статье раскрыты особенности развития познавательной самостоятельности будущих учителей биологии в процессе методической подготовки в вузе. Установлено, что исследуемое интегративное качество личности будущего учителя биологии имеет трехкомпонентную структуру: мотивационную, операционно-деятельностную и волевую составляющие. Развитие познавательной самостоятельности студентов предусматривает положительную динамику всех ее структурных компонентов. Познавательная самостоятельность рассматривается как основа («лимитирующий» фактор) формирования и развития профессиональных компетенций будущих учителей, их методической готовности, повышения качества профессиональной подготовки, развития и самообразования. Раскрыта организация и осуществлен анализ результатов проведенного экспериментального исследования уровня сформированности познавательной самостоятельности студентов-будущих учителей биологии. ua
dc.description.abstract The features of development of cognitive independence of future biology teacher in the course of methodical training in higher education institution are revealed in article. It is established that the studied integrative quality of the identity of future teacher of biology has three-component structure: motivational, operational and strong-willed components. Development of cognitive independence of students provides positive dynamics of all structural components. Cognitive independence is considered as a basis (the «limiting» factor) of formation and development of professional competences of future teachers, their methodical readiness, improvement of quality of vocational training, development and self-education. The organization of investigation is revealed. The analysis of results of the conducted investigation of level of cognitive independence of future teachers of biology is carried out. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий дім "Гельветика" ua
dc.subject методична підготовка ua
dc.subject методика навчання біології ua
dc.subject пізнавальна самостійність ua
dc.subject підготовка учителя біології ua
dc.subject методическая подготовка ua
dc.subject методика обучения биологии ua
dc.subject познавательная самостоятельность ua
dc.subject подготовка учителя биологии ua
dc.subject cognitive independence ua
dc.subject methodical training ua
dc.subject methods of teaching biology ua
dc.subject training of the biology teacher ua
dc.title Розвиток пізнавальної самостійності майбутніх учителів біології у процесі методичної підготовки у ВНЗ ua
dc.title.alternative Развитие познавательной самостоятельности будущих учителей биологии в процессе методической подготовки в ВУЗе ua
dc.title.alternative Development of cognitive independence of future biology teacher in the course of methodical training in higher education institution ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу