DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 18(23) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14936
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарицька, О. А.-
dc.date.accessioned2017-07-05T13:40:30Z-
dc.date.available2017-07-05T13:40:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБарицька О. А. Теоретичні аспекти опанування мультимедійних засобів у музичному навчанні / О. А. Барицька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 18 (23). - С. 24-27ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14936-
dc.description.abstractВ статье представлен ретроспективный анализ зарубежных исследований в области музыкального компьютерного обучения, рассмотрено сущностное наполнение понятия мультимедиа, осуществлен обзор существующих направлений использования технологий мультимедиа в музыкальном образовании.ua
dc.description.abstractThe article presents a retrospective analysis of international research in the field of computer music training review the essential concept of multimedia content, review of existing technologies for applying multimedia in music education.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВидавництво НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectмультимедиаua
dc.subjectмузыкальные компьютерные технологииua
dc.subjectмультимедийные технологииua
dc.subjectmultimediaua
dc.subjectmusic computer technologyua
dc.subjectmultimedia technologyua
dc.subject.classification004.032.6:78.071.5].001(045)ua
dc.titleТеоретичні аспекти опанування мультимедійних засобів у музичному навчанніua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 18(23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barytska.pdf277.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.