DSpace at library NPU Dragomanova » Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент » Випуск 1 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1488
Title: Вплив тривожних станів різної інтенсивності на навчальну успішність молодших школярів
Authors: Омельченко, Я.М.
Keywords: тривожні стани
глибинний стан тривожних переживань
тривожність
anxious states
profound content of anxiety experiences
anxiety
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Омельченко Я.М. Вплив тривожних станів різної інтенсивності на навчальну успішність молодших школярів / Я.М. Омельченко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 1 : збірник наукових праць. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. – С. 190-201
Abstract: Викладено результати дослідження внутрішнього змісту переживань у молодших школярів з різною інтенсивністю тривожних станів. Розглянуто особливості впливу тривожних станів на навчальну успішність дітей
The article includes results of the investigation of anxious feelings internal content of schoolboys with different intensivety of anxious states. It is revealed the peculiarity of the impact of children`s anxious states on their performance in studies.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1488
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Omelchenko.pdf6.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.