Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Еколого-педагогічна компетентність викладача сучасного вищого навчального закладу в дослідженнях польських учених

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демешкант, Н. А.
dc.date.accessioned 2017-06-27T10:10:37Z
dc.date.available 2017-06-27T10:10:37Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Демешкант Н. А. Еколого-педагогічна компетентність викладача сучасного вищого навчального закладу в дослідженнях польських учених / Н. А. Демешкант // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / Ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – Вип. 23 (33). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – C. 47-50 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14820
dc.description.abstract У статті розглядається проблема еколого-педагогічної компетентності викладачів. Аналіз наукових праць польських учених дозволяє сформулювати компетенції, необхідні сучасному викладачеві для реалізації завдань екологічної освіт. Необхідними вимогами для формування еколого-професійних компетентностей викладача є інноваційність, здатність до самоосвіти, гнучкість в різних педагогічних ситуаціях. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема эколого-педагогической компетентности преподавателей. Анализ работ польских ученых позволил сформулировать компетенции, необходимые современному преподавателю для реализации целей экологического образован. Необходимыми требованиями для формирования эколого-профессиональных компетентностей преподавателя являются инновационность, способность к самообразованию, гибкость в разных педагогических ситуациях. ua
dc.description.abstract The article focuses on the problem of environmental and pedagogical competence of university staff. Analysis of Polish scientists’ works has allowed to formulate competences required for modern teachers to achieve the goals of environmental education, among which interdisciplinary and innovating training skills as wells as harmonization of different kind of work in higher education institutions are of particular importance. The necessary requirements for this competence formation are innovativeness, self education skills, flexibility in different pedagogical situations, and creative thinking. There are didactical and ecological-didactical competences. Didactical competences include skills to interpret curriculum material with the view of its ecological content, environmental research areas and development prospects of the natural sciences. Ecological-didactical competences presuppose using advanced trends in the sphere of educational strategies, forms, methods and technologies at the appropriate stages of environmental education. Teacher training for work and their qualified and general all-round development are the main factors to achieve the objectives of environmental education, affecting its quality and efficiency. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject еколого-педагогічні компетентності викладачів ua
dc.subject польські вчені ua
dc.subject эколого-педагогические компетенции преподавателей ua
dc.subject польские ученые ua
dc.subject nvironmental and pedagogical competences of university staff ua
dc.subject Polish scientists ua
dc.subject.classification 378.091.12:502/504(438) ua
dc.title Еколого-педагогічна компетентність викладача сучасного вищого навчального закладу в дослідженнях польських учених ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу