Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михаськова, Марина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2012-10-14T18:22:12Z
dc.date.available 2012-10-14T18:22:12Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Михаськова, Марина Анатоліївна. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. А. Михаськова ; наук. кер. О. Я. Ростовський ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1454
dc.description.abstract Робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики. Конкретизовано поняття “фахова компетентність майбутнього вчителя музики”, розкрито теоретичні аспекти її формування. Розроблено структуру фахової компетентності вчителя музики, проаналізовано проблеми формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики, визначено критерії діагностики сформованості означеної здатності, створено та експериментально перевірено методику її поетапного впровадження. Доведено, що ефективність формування фахової компетентності майбутніх учителів музики залежить від впровадження експериментальної методики, що передбачає використання інтегративних змістових ліній в практику викладання у вищий школі, коли зміст фахової підготовки, реалізуючись в конкретних навчальних предметах і зберігаючи специфіку викладання, об’єднується спільними точками перетину. ru_RU
dc.description.abstract The research deals with the theoretic-experimental investigation of the problem of formation of professional competence of the future teacher of music. The notion “professional competence of the future teacher of music” is concretized, the theoretical aspects of its formation are revealed. Structure of professional competence of the teacher of music is worked out, problems of formation of professional competence of the future teachers of music are analyzed, criteria of diagnostics of the development of this ability are determined, methodics of its phased introduction is created and checked experimentally. The dependence of effectiveness of formation of professional competence of the future teachers of music on the implementing of experimental methodics, which in its turn provides usage of integrative contextual lines in the practice of teaching in the high school, is proved. In this case the content of professional preparation, being realized on the concrete educational subjects and preserving the specifics of teaching, is united with the help of joint points of intersection. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject фахова компетентність майбутнього вчителя музики ru_RU
dc.subject музично-освітня діяльність ru_RU
dc.subject знання ru_RU
dc.subject уміння ru_RU
dc.subject ціннісні орієнтації ru_RU
dc.subject методика формування фахової компетентності ru_RU
dc.subject professional competence of the future teacher of music ru_RU
dc.subject music-educational activity ru_RU
dc.subject knowledge ru_RU
dc.subject abilities ru_RU
dc.subject orientations on the values ru_RU
dc.subject methodics of formation of professional competence ru_RU
dc.subject.classification 371. 134 : 78(043) ru_RU
dc.title Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу