Electronic National Pedagogical
Dragomanov University Repository

Формування професійної готовності майбутніх вихователів до здійснення фізичного виховання дошкільників на засадах народних традицій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Левінець, Наталія Валентинівна
dc.date.accessioned 2012-10-14T17:25:09Z
dc.date.available 2012-10-14T17:25:09Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Левінець, Наталія Валентинівна. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до здійснення фізичного виховання дошкільників на засадах народних традицій : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н.В. Левінець ; наук. кер. З. Н. Борисова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1447
dc.description.abstract Дослідження присвячено проблемі формування готовності студентів до використання народних традицій фізичного виховання як важливої складової професійної підготовки майбутніх вихователів. У роботі представлено структуру готовності вихователя, здатного вирішувати завдання фізичного виховання дітей на засадах народних традицій. Визначено зміст професійних умінь майбутнього фахівця дошкільної освіти з урахуванням специфіки діяльності у сфері фізичної культури. Апробовані авторська програма та методика формування у студентів готовності до застосування народних традицій у фізичному вихованні дітей. Подані методичні рекомендації щодо впровадження народних виховних традицій у зміст фахової підготовки майбутніх вихователів. Підтверджено ефективність запропонованої моделі поетапного формування професійної готовності у студентів спеціальності “Дошкільне виховання” із застосуванням адекватних меті та завданням навчання форм, методів, прийомів і засобів. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation represents the formation problem of students’ readiness to use folk traditions in physical education as the important component of the future educators’ professional training. It presents the structure of the educators’ readiness to accomplish tasks for the preschool physical education on the basis of folk traditions. The content of professional skills was defined for the future specialist in preschool education in view of specific physical training activity. The author’s program and method for the formation of students’ readiness to use folk traditions in preschool physical education has been approved. Methodical recommendations are given for the higher educational establishments to include national educational traditions into the future preschool teachers’ professional training content. This research confirms the effectiveness of the staged model proposed by the author for the formation of students’ readiness with major in „Preschool Education” using forms, methods, and means relevant to the purpose and tasks of education. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject професійна готовність ru_RU
dc.subject народні традиції фізичного виховання ru_RU
dc.subject модель процесу формування готовності студентів до використання народних традицій у фізичному вихованні дітей ru_RU
dc.subject народна педагогіка ru_RU
dc.subject народна фізична культура ru_RU
dc.subject professional readiness ru_RU
dc.subject folk traditions of the physical education ru_RU
dc.subject the model of the readiness of formation process for using folk traditions in preschoolers physical education ru_RU
dc.subject folk pedagogic ru_RU
dc.subject folk physical training ru_RU
dc.subject.classification 371.134:373.21:796 ru_RU
dc.title Формування професійної готовності майбутніх вихователів до здійснення фізичного виховання дошкільників на засадах народних традицій ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account