У статті розглядаються цілі, завдання, значення курсу методики вивчення української мови у вищій
школі та з’ясовуються з’′язки [зв'язки] з іншими дисциплінами, що вивчаються магістрантами-філологами у вищому
навчальному закладі. Автором визначаються й характеризуються основні форми організації навчальної
діяльності магістрантів-філологів.
В статье рассматриваются цели, задания, значения курса методики изучения украинского языка в
высшей школе и определяются связи с другими дисциплинами, которые изучаются магистрантами-филологами в высшем учебном заведении. Автор дает характеристику основным формам организации
учебной деятельности магистрантов-филологов.
In the article purposes, tasks and meaning of the method’s course of Ukrainian language study at higher school
are considered; connections with other disciplines which are studied by masters-philologists at higher educational
establishment are defined. The author gives characteristics of the main forms of organization of masters-philologists
educational activity.