Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кугай, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2012-10-14T16:41:58Z
dc.date.available 2012-10-14T16:41:58Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Кугай, Наталія Василівна. Розвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Кугай ; наук. кер. В. Г. Бевз ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1443
dc.description.abstract У дисертації розроблено і науково обґрунтовано методику розвитку вмінь старшокласників доводити твердження курсу алгебри і початків аналізу для класів універсального та природничого профілів. Запропонована методика побудована відповідно до вікових можливостей і особливостей розумового розвитку старшокласників; враховує їхні індивідуальні навчальні можливості; задовольняє вимоги рівневої та профільної диференціації; базується на програмовому матеріалі. Експериментально підтверджено, що така методика сприяє розвитку вмінь старшокласників доводити твердження курсу алгебри і початків аналізу та підвищує успішність і якість їхньої математичної підготовки. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the problem of forming the senior pupils’ demonstration skills in the process of Algebra and Beginning of Analysis learning. The methods of these skills developing are theoretically grounded and experimentally testified by the author of the scientific research. The proposed methods are based on the secondary school curriculum and organized according to the senior pupils’ possibilities and their mental ability peculiarities; the pupils’ individual earning possibilities are taken into consideration; the level and profile differentiation needs are completely satisfied. As the result method improves the senior pupils’ demonstration skills and helps to make progress and makes better the quality of the senior pupils’ mathematical training. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject доведення ru_RU
dc.subject вміння доводити ru_RU
dc.subject структура доведення ru_RU
dc.subject огічні основи доведення ru_RU
dc.subject розвиток ru_RU
dc.subject старша школа ru_RU
dc.subject алгебра і початки аналізу ru_RU
dc.subject профільна диференціація ru_RU
dc.subject теоретичні математичні твердження ru_RU
dc.subject задача на доведення ru_RU
dc.subject задача на заперечення доведення чи твердження ru_RU
dc.subject demonstration ru_RU
dc.subject demonstration skills ru_RU
dc.subject development ru_RU
dc.subject senior school ru_RU
dc.subject profile differentiation ru_RU
dc.subject theoretical mathematical proposition ru_RU
dc.subject demonstration sum ru_RU
dc.subject negative demonstration sum or prepositional sum ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:512 ru_RU
dc.title Розвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізу ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу