DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКугай, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2012-10-14T16:41:58Z-
dc.date.available2012-10-14T16:41:58Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКугай, Наталія Василівна. Розвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Кугай ; наук. кер. В. Г. Бевз ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1443-
dc.description.abstractУ дисертації розроблено і науково обґрунтовано методику розвитку вмінь старшокласників доводити твердження курсу алгебри і початків аналізу для класів універсального та природничого профілів. Запропонована методика побудована відповідно до вікових можливостей і особливостей розумового розвитку старшокласників; враховує їхні індивідуальні навчальні можливості; задовольняє вимоги рівневої та профільної диференціації; базується на програмовому матеріалі. Експериментально підтверджено, що така методика сприяє розвитку вмінь старшокласників доводити твердження курсу алгебри і початків аналізу та підвищує успішність і якість їхньої математичної підготовки.ru_RU
dc.description.abstractThe dissertation is dedicated to the problem of forming the senior pupils’ demonstration skills in the process of Algebra and Beginning of Analysis learning. The methods of these skills developing are theoretically grounded and experimentally testified by the author of the scientific research. The proposed methods are based on the secondary school curriculum and organized according to the senior pupils’ possibilities and their mental ability peculiarities; the pupils’ individual earning possibilities are taken into consideration; the level and profile differentiation needs are completely satisfied. As the result method improves the senior pupils’ demonstration skills and helps to make progress and makes better the quality of the senior pupils’ mathematical training.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М.П. Драгомановаru_RU
dc.subjectдоведенняru_RU
dc.subjectвміння доводитиru_RU
dc.subjectструктура доведенняru_RU
dc.subjectогічні основи доведенняru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.subjectстарша школаru_RU
dc.subjectалгебра і початки аналізуru_RU
dc.subjectпрофільна диференціаціяru_RU
dc.subjectтеоретичні математичні твердженняru_RU
dc.subjectзадача на доведенняru_RU
dc.subjectзадача на заперечення доведення чи твердженняru_RU
dc.subjectdemonstrationru_RU
dc.subjectdemonstration skillsru_RU
dc.subjectdevelopmentru_RU
dc.subjectsenior schoolru_RU
dc.subjectprofile differentiationru_RU
dc.subjecttheoretical mathematical propositionru_RU
dc.subjectdemonstration sumru_RU
dc.subjectnegative demonstration sum or prepositional sumru_RU
dc.subject.classification373.5.016:512ru_RU
dc.titleРозвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізуru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kugai.pdf252.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.