Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Sroczyński, W.
dc.date.accessioned 2012-10-10T10:40:46Z
dc.date.available 2012-10-10T10:40:46Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Sroczyński W. O poznawaniu środowiska wychowawczego – zarys problemu / W. Sroczyński // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 4 : збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – C. 171-184 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1434
dc.description.abstract У статті звертається увага на такі основні моменти: педагог повинен мати знання про властивості природних умов виховання; суспільна праця є надзвичайним типом просуспільної діяльності; суспільне середовище функціонує двома способами: як об`єктивна і суб`єктивна реальність; формування особистості вихованців та їхнього біологічного та фізичного потенціалів відбувається за допомогою професійного виховання, а також впливає на сприйняття об`єктивного суспільного світу і конструювання суб`єктивного світу. ru_RU
dc.description.abstract W niniejszym szkicu przedmiotem analizy jest metoda studiowania koncepcji środowiska, prezentowanych w literaturze pedagogiki społecznej, a także strategii badawczych samego środowiska. ru_RU
dc.language.iso pl ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject.classification 316.74:37 ru_RU
dc.title O poznawaniu środowiska wychowawczego – zarys problemu ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу