У статті розглядається сутність понять «освітнє середовище», «освітнє середовище університету», «навчальне середовище», «середовище навчання», «освітній простір», «засоби освітнього середовища університету». Поняття про характер взаємодії зі студентом, закономірності функціонування та розвиток освітнього середовища університету, як засобу формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземних мов. Використання засобів освітнього середовища університету.
In the article the essence of the concept of «educational environment», «university educational environment», «learning environment», «environment education», «educational space», «means the educational environment of the University». The concept of the nature of the interaction with the student, the patterns of functioning and development of the educational environment of the university, as a means of research skills of future teachers of foreign languages. Using the educational environment of the university.
В статье рассматривается сущность понятия «образовательная среда», «образовательная среда университета», «учебная среда», «среда обучения», «образовательное пространство», «средства образовательной среды университета». Понятие о характере взаимодействия со студентом, закономерности функционирования и развития образовательной среды университета, как средство формирования исследовательских умений будущих учителей иностранных языков. Использование средств образовательной среды университета.