DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3К1(70) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14231
Title: Показ гімнастичних вправ, як компонент професійної майстерності майбутнього вчителя фізичної культури
Authors: Власюк, Р. А.
Keywords: вчитель фізичної культури
уміння
навички
шкільна програма
гімнастика
учитель физической культуры
умение
навыки
школьная программа
гимнастика
future expert in physical education
abilities
skills
school program
gymnastics
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П.Драгоманова
Citation: Власюк, Р. А. Показ гімнастичних вправ, як компонент професійної майстерності майбутнього вчителя фізичної культури / Р. А. Власюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 3К 1 (70) 16. - С. 324-328
Abstract: Важливим компонентом у підготовці майбутнього вчителя фізичної культури є його рухова підготовка. Метою нашого дослідження була експериментальна перевірка якості виконання вправ шкільної програми модуля “Гімнастика”. У дослідженні взяли участь 75 студентів І курсу. В ході дослідження в експериментальній групі навчання здійснювалось за розробленою нами програмою. В результаті експерименту відбулось достовірне покращення в обох групах, так студенти контрольної групи показали середній рівень рухової підготовки, а експериментальної вище середнього. Отримані нами результати свідчать, що навчання за експериментальною програмою дає кращі результати формування рухового компоненту студентів з гімнастики, що свідчить про ефективність запропонованої нами програми.
Важным компонентом в подготовке будущего учителя физической культуры является его двигательная подготовка. Целью нашего исследования была экспериментальная проверка качества выполнения упражнений школьной программы модуля “Гимнастика”. В исследовании приняли участие 75 студентов І курса. В ходе исследования в экспериментальной группе обучение осуществлялся по разработанной нами программе. В результате эксперимента состоялось достоверное улучшение в обеих группах, так студенты контрольной группы показали средний уровень двигательной подготовки, а экспериментальной выше среднего. Полученные нами результаты свидетельствуют, что обучение за экспериментальной программой дает лучшие результаты формирования двигательного компонента студентов с гимнастики, что свидетельствует об эффективности предложенной нами программы.
Motor skills training is an important component in the preparation of future teachers of physical education. The success in their future professional activity depends on how future specialists accomplish appropriate skills. Formation of professional skills of the students in the classroom of gymnastics begins with the first day of training at the university. The success of this process depends on the skills they have already formed at school. The aim of our study was to test the quality of experimental exercises in the field of "Gymnastics" by the first year students of the Faculty of Physical Education of TNPU by V. Hnatiuk. The study involved 75 students who formed both control and experimental groups. At the beginning of the experiment we have defined that the initial level of motor skills training was low in both groups. In the course of the experiment the training in the experimental group was carried out according to our program. As the result of the experiment there was a significant improvement in both groups, so students in the control group showed average motor skills training, and of the experimental group – the level above average. Thus, our results suggest that training using our program gives the best results forming students’ motor skills in gymnastics, which indicates the effectiveness of our proposed program.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14231
Appears in Collections:Випуск 3К1(70)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlasiuk.pdf304.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.