DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 4(74) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14189
Title: Вплив тренувальних режимів в парах на психоемоційний стан та спеціальну працездатність студентів біолого–технологічного факультету
Authors: Семенів, Б. С.
Приставський, Т. Г.
Біленький, П. М.
Keywords: профільна фізична підготовка
психоемоційний стан
психологічна втома
фізична втома
профильная физическая подготовка
психоэмоциональное состояние
психологическая усталость
психологическая усталость
specialized physical training
emotional state
mental fatigue
physical fatigue
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Семенів Б. С. Вплив тренувальних режимів в парах на психоемоційний стан та спеціальну працездатність студентів біолого – технологічного факультету / Б. С. Семенів, Т. Г. Приставський, П. М. Біленький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 4 (74). - C. 86-90
Abstract: Профільна фізична підготовка, як невід’ємна частина фізичного виховання студентів, повинна здійснюватись із врахуванням умов та характеру їх майбутньої професійної діяльності, а отже, містити в собі складові елементи профільної фізичної підготовки, для формування професійно необхідних фізичних якостей, навичок, знань, а також для покращення стійкості організму до впливу навколишнього середовища. В системі фізичного виховання профільна фізична підготовка отримала значення важливого соціально-економічного фактора, оскільки вона забезпечує активну адаптацію людини до складних видів трудової діяльності, його спеціальну фізичну готовність і, загалом, сприяє становленню професійного типу особистості. Профільна фізична підготовка повинна забезпечувати профілактику професійних захворювань, знімати психологічну та фізичну втому котра накопичується в процесі робочого дня працівника, підвищувати психоемоційний стан.
Профильная физическая подготовка, как неотъемлемая часть физического воспитания студентов, должна осуществляться с учетом условий и характера их предстоящей профессиональной деятельности, а следовательно, содержать в себе составляющие элементы профильной физической подготовки для формирования профессионально необходимых физических качеств, навыков, знаний, а также для повышения устойчивости организма к воздействию окружающей среды. В системе физического воспитания профильная физическая подготовка получила значение важного социально-экономического фактора, поскольку она обеспечивает активную адаптацию человека к сложным видам трудовой деятельности, его специальную физическую готовность и, в целом, способствует становлению профессионального типа личности. Профильная физическая подготовка должна обеспечивать профилактику профессиональных заболеваний, снимать психологическую и физическую усталость, которая накапливается в процессе рабочего дня работника, повышать психоэмоциональное состояние.
Specialized physical training as an integral part of physical education students must take into account the circumstances and character of their future professional activity and, therefore, contain elements of specialized physical training for the formation of professionally necessary physical qualities, skills, knowledge, and to increase the body's resistance to the effects of the environment. In the system of physical education specialized physical training has received an important socio-economic factor because it provides active human adaptation to complex types of work as his special physical readiness and, overall, contributes to the formation of professional personality type. Specialized physical training should ensure the prevention of occupational diseases, relieve psychological and physical fatigue which is accumulated in the process of the working day of the employee, and improve psycho-emotional state.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14189
Appears in Collections:Випуск 4(74)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semeniv.pdf345.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.