DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет природничо-географічної освіти та екології » Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКріт, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2017-05-22T11:32:24Z-
dc.date.available2017-05-22T11:32:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКріт Н. В. Формування вмінь самостійної роботи з підручником у процесі навчання фізичної географії учнів 6-8 класів / Н. В. Кріт // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : збірник наукових праць / за ред. проф. Анатолія Ситченка. − № 4 (55), грудень 2016. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2016. – С. 36-41.ua
dc.identifier.issn2078-2128-
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14164-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості впровадження та експериментальної перевірки методики формування вмінь самостійної роботи з підручником у процесі навчання фізичної географії учнів 6-8 класів. Обґрунтовано, що самостійна робота з підручником географії – провідний спосіб здобуття предметних компетенцій школярів, інструмент організації їх самоосвіти. Досліджено практику і узагальнено досвід щодо педагогічних умов формування вмінь самостійної роботи з підручником. За допомогою статистичних методів, що використовуються у педагогічних дослідженнях, автор інтерпретує результати експерименту, проведеного в умовах реального навчального процесу з географії в основній школі.ua
dc.description.abstractThe article reveals peculiarities of implementation and experimental verification of methodology of secondary pupils’ skills formation for independent work with the textbook in the process of studying physical geography. It is proved that the individual work with the geography textbook is the leading method of gaining subject competences by pupils, their self-education instrument. The experience concerning the conditions of pupils’ skills formation for independent work with the textbook is explored and summarized. The author interprets the results of an experiment conducted in a real geography educational process at the basic school with the help of statistical methods used in pedagogical research.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во МНУ імені В. О. Сухомлинськогоua
dc.subjectметодика навчання географіїua
dc.subjectсамостійна роботаua
dc.subjectшкільний підручникua
dc.subjectформування вміньua
dc.subjectфізична географіяua
dc.subjectучні основної школиua
dc.subjectкомпетенціяua
dc.subjectекспериментua
dc.subjectmethodology of teaching Geographyua
dc.subjectindependent workua
dc.subjectschool textbookua
dc.subjectformation of skillsua
dc.subjectPhysical Geographyua
dc.subjectbasic school pupilsua
dc.subjectthe competenceua
dc.subjectthe experimentua
dc.subject.classification37.015.31:37.091.322]:911(075)ua
dc.titleФормування вмінь самостійної роботи з підручником у процесі навчання фізичної географії учнів 6-8 класівua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nvmdup_2016_4_8.pdfОсновна стаття390.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.